紅家輸硬?

2018/07/21 16:24:36 網誌分類: 各家大事
21 Jul

造定隻門等你開

別以為我獨當災

三招過後才知痛

若要交鋒放馬來

 

當今世上、只有龍族和花族同樣是經濟量超過 10 萬億花元嘅超級經濟体系、是歷史上絕無僅有。這場貿易戰是兩大家族爭霸嘅必然產物、誰也躲不了的。 2015 年喪普參選期間、聲明將會大幅度增加龍族產品關稅。 2017 年花家「家族安全戰略報告」已經將紅家列為戰略競爭對手。翌年花家「閣房安全報告」進一步確認紅家為對手、然後把龍族出產嘅太陽能產品加關稅 30% 、並將會在4年內續步降至 15% 。同年 3 月 1 日花家對龍族進口嘅鋼材和鋁材分別增加 25% 和 10% 關稅。由此看來、喪普是刻意的和有步驟的挑起這場貿易戰、其目的不止阻撓龍族經濟和科技發展、更多的就是搞垮紅家推行嘅新絲綢之路。雖然紅家已有充足準備去跟花家打這場貿易戰、但在喪普對龍族產品開刀時、江湖上出現不少喊紅家服軟嘅聲音。

 

月前花家講數團帶着壓倒性姿態到紅家講數、可惜反而吃了紅家派嘅檸檬。經過幾番商討之後、雙方達成不打貿易戰嘅協議。但喪普忽然反轉豬肚打響第一槍、貿易戰從此刻開打。喪普一心想着秒殺紅家、並迫閘王就範。但他似乎算漏咗龍族產業廣度方面共有 39 個大類、 191 個中類、 525 個小類、是世界上唯一擁有聯合閣產業分類中全部工業門類嘅家族、亦是世界上唯一的一個全面性工業体系、就算遭受花家及其盟友制裁、龍族仍然有能力以本身生產力去填補市場須求。因此、若以一般算式去計算紅家成敗、顯然是計錯數。紅家絕對有條件去打一場持久戰、並利用時間去拖垮對手。事實上、貿易戰拖得越長久、花家當權者越吃不消。喪普滿以為不斷加注、就可以迫使紅家投降。明顯地、花家參議堂並唔係咁諗、所以通過一條限制一哥嘅關稅權力議案、免得喪普帶領花家掉進持久戰嘅陷阱去。花家中期選舉快將到來、並關係到參眾兩堂嘅席位和37個州嘅州長之位、打贏貿易戰是關係到大財團利益、而壓倒紅家就是執政黨最大得着、相反就是死路一條。這場仗是不為人類意志轉移、無論由誰來當花家一哥都不會改變的。在龍族復興嘅大前提下、紅家只能奉陪到底。花家要打幾耐就陪它打幾耐、絕無退縮餘地的。

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/07/24 15:51:52 回覆

謝謝光臨。

2018/07/23 15:08:51 回覆

一針見血!

user