又關世界杯事?

2018/07/26 12:19:44 網誌分類: 妖城故事
26 Jul

貓尾掹得好

唱歌唔使譜

日日詐糊塗

人皆被當草

 

日前有街坊提出、應該由講錯電台出面去購買世界杯傳播權、然後分拆給各家視聽傳媒轉播、好讓全城街坊都可以跟全世界球迷一起共賞世界盛事。之但係、賬房大掌櫃劏房哥話、公家不適宜插手世界杯傳播權、因為咁樣做等同干預商業上嘅自由競爭喎!由比可見、今日嘅公家重商輕民嘅程度係遠超於昔日殖民地當局。難怪榕樹頭講古佬三叔公成日講、在殖民地時期、老番嘆牛扒、佢亦嘆牛骨、輪到架忌冷話事之後就連骨頭都冇得舐。嗱、按照殖民地時期「全民免費睇世界杯、大歸後馬上絕跡」看來、三叔公所言不差。難怪街坊對公家嘅態度冷若冰霜啦!咁亦難怪、家陣公家只須要小圈子支持便足夠、民心對他們來說是多餘的。搞成咁、真係要多得那群尊貴在垃圾會上演那套「掹貓尾」鬧劇。某人一聲等埋阿叔、結果便馬上倒流、由贏家變輸家、登時毀去全城街坊一人一票選大佬嘅權利。

 

呢嗱、原來一圈二制真係有好大分別嘅。淨係講免費睇世界杯呢家嘢、大圈街坊比罪城(細圈)街坊幸福得多、難怪人家嘅開之指數比我哋高出一大截咯。當下罪惡城大賬房年年水浸、而公家寧願花費巨額金錢去搞那壇連鬼影都唔多隻嘅蹂躪碼頭、甚至大開庫門去益那群為我哋社會帶來不安嘅假難民、都唔肯拿多少錢出來𧨾吓班街坊。現在街坊對公家越來越心淡、如果在正當情況之下、公家應該會做番啲能夠令街坊開懷嘅事、將彼此關係拉近一點。可惜得很、今日嘅大老爺人人飄飄然、個個堅離地、都唔知佢哋係真㒼抑或係假塞咯!嗱、請回頭看看舊日嘅肥彭、雖然佢被冠以「千古衰神」惡名、但佢嘅人氣比大歸後任何一位阿一都強勁得多。無它、肥彭勝在曉得在適當時就走入基層打交道吖嘛!別以為肥彭只係飲吓涼茶食吓撻、扮老友影齊合照、係 cheap 嘢嚟呀!佢就係靠呢啲所謂 cheap 嘅嘢而受到街坊歡迎架!相反、一心提出「八問五」來益街坊嘅老董、冇人領佢情都唔止、還要被人迫佢下台嗰吓諷剌吖嘛!總之大事做唔來、 cheap 嘢唔肯做、遲早賴嘢。唔信就睇扒啦!

 

回應 (0)
我要發表
user