禍城

2018/08/01 15:42:48 網誌分類: 時事
01 Aug

真傻定假痴

你知我唔知

講來言鑿鑿

難分喪定痴

 

日前、白鴿會長老黑仔桃話、捕快在街頭截查也搜出短火來、可見危險程度係幾咁得人驚。冇錯、沿途截查猶如大海撈針般渺茫、但仍然撞到正、確實有點恐怖嘅感覺。但歸根結底、非法軍火與假難民嘅關係是密切的。君不見、近日巡捕房唔止一次在南亞爛民村搜出短火來嗎?今日嘅假難民被黑社會招攬嘅情況越來越普遍。難民對社會安全所造成嘅衝擊亦係日益嚴重。究竟當初是誰阻撓公家修改難民條例而導致今日爛民禍城?相信黑仔桃真係失咗憶、恐怕街坊們還是記得的。

 

講開又講、實在唔明解何以公家硬係唔肯將班難民取集中管理嘅。當下報章頭版機乎每一天都不乏難民犯案嘅報導。家陣成條違法嘅爛民村擺咗喺深水區某天橋底、裡面設置有三合會入會儀式嘅香堂、亦係非法槍械和毒品集散地、而爛民從事偷、呃、拐、騙、砸、搶、打都唔止、剛剛還發現爛民裡面出現偽鈔黨、再係咁搞落去隨時都有可能爆發恐怖活動、但公家似乎係毫無知覺咁款。更甚者、早在幾年前已經有傳媒收到城門守兵報料指、在難民入城之前、城中某狀師行以飛電把一份名單通知守城官、喊他們好好對待名單上嘅難民、稍後就會派代表前去替難民辦理有關法律上嘅手續。嗱、從表面上嚟睇、這件事裡面大有可能涉及非法勾當、執法部門理應認真咁去深入調查至係吖嘛!殊不知、報章有報章踢爆、而公家就啥反應都冇。咁、你話嘞、奇怪唔奇怪?唔怪得連南西北講壇講古佬 Lonely  Kan  都話、明知難民正在破壞本城治安都冇人理、隱藏在事件背後嘅人委實居心叵測啦!嗱、我聽完之後內心也十五十六。唔知你又點睇呢、吓?!

 

 

回應 (6)
我要發表
2018/08/02 15:57:29 回覆
@花姐...

唔知點解、我硬係覺得本城好像被一種無形力量牽引着住火坑去咁款。

2018/08/02 15:54:19 回覆
@...

唉、可能是人在心不在都未定喇!

2018/08/02 15:52:53 回覆
@...

奇就奇在本城樣樣學花大叔、偏偏只有拒收難民呢家嘢唔肯學。

2018/08/02 13:17:13 回覆

都是民主大國花大叔的矛招好使得,一招即時攪掂難民問題!

2018/08/02 11:09:27 回覆

真不知政府在做什麼?特區問題一籮籮!律政師長期放假?

花姐
花姐 2018/08/01 16:38:18 回覆

見到呢班所謂難民,走快兩步,免惹禍上身,土地已經搞到政府頭痛,仲要多埋這班難民搞事,

真係火都黎埋,開槍自衛,有理,起阻嚇作用,支持.

user