漢奸言論

2018/08/15 14:13:53 網誌分類: 講人自講
15 Aug

 

打壞教頭教壞徒

害我香江患肺勞

今日注成它日錯

帶領學子進歧途

 

尋日、蚊族社社長趁嚎癲在外妓協會向外妓演講中所釋出嘅漢奸言論、內容大概如下:

 

一、罪惡城必須脫宗獨立。二、蚊族社責任就是洗年輕人腦袋和發揚港毒精神。三、把回歸演繹成係殖民統治、並聲稱本城須要蚊族社。四、把天朝形容為威協世界自由嘅帝國。五、聲稱罪惡城是被天朝吞併的國家。六、指天朝帶頭放棄宗影聯合聲明、並認為影國應出手幫助反字堆反抗天朝。七、建議花大叔在打貿戰時應要對付城中踐踏(蚊族社定義)人權嘅官員、打擊神州流入本城嘅資金。

 

各位街坊你哋睇、罪惡城從來都不是一個國家、而趁嚎癲卻稱之為被天朝吞併嘅國家、足見此人所講嘅冇一句係人話、通通都是生安白造出來嘅漢奸言論。由此證明、罪惡城嘅大教館早已淪為黃黨引導學生仇宗恨祖嘅大本營。趁嚎癲就是由黃思教頭調教出來嘅典型人版。所以話啫、莽將防毒法封印以換取跟反字堆大和解、若非另有居心、就係自欺欺人。雖然話、蚊族社目前做唔出甚麼大事來、但別忘記星火可燎原、何況港毒背後有隻叫花大叔嘅大老虎撐腰。只要你擰番轉頭就會睇到花大叔係點樣輸出革命、點樣分化它國人民、點樣將他睇唔順眼嘅國家變成炮火重災區。請看清楚、曾經遭受戰火洗禮嘅易拉克、利碑亞、追利亞之中、有那一個國家嘅整體情況不是在炮火洗禮之前變得更加惡劣和孱弱?本城嘅反字堆背後真正主人就是花大叔、而花大叔屠龍之心已經在喪普最新版嘅國書之中表露無遺。人家已經把天朝列為主要對手、只係尚未闡明係敵人、而港毒卻投靠於他。嗱、你話嘞、咁唔係漢奸又係乜家伙?

 

 

回應 (0)
我要發表
user