【HKUE 呃人?】ENG肥左想做地產TOP SALES?HKUE 另類升學方法大公開

2018/08/22 23:43:41 網誌分類: 寫作
22 Aug
香港地,地產市道好,吸引到一班DSE畢業生去做地產,但都要考到個牌先。以下係真人真事分享,絕無呃人。靚靚表妹細我10年,上年DSE放榜,一如我所料,佢成日掛住扮靚唔讀書,成績點會好?但又咁講,佢係ENG唔係幾好,其他科目都算OK,因為本身讀中中,所以主流學院唔收佢。咁佢搵唔到學校,就番嚟同阿姨講,朋友介紹去做地產,唔搵學校啦!嘩!阿姨聽到,簡直發晒癲,冷戰完一日,阿姨同表妹講你要做地產係得,但都要考牌架,一係唔做,係做就要做最TOP既,但最TOP緊係要搵鬼佬、有錢佬錢⋯⋯表妹聽到又好似明左咁點頭,阿姨就話佢做左咁多年人,唔會呃人,尤其自己個女,搵呢班人既錢讀唔好書唔緊要,但ENG一定要好(我心諗,ENG要好,咪即係要讀好書)。之後表妹就好似好受教咁問我係邊到讀ENG好,我都問左D朋友,做左D RESEARCH,同事果仔讀緊旺角間HKUE,都好似讀得幾好,咁同表妹上埋去HKUE睇,係用ENG教學,咁之後我都同表妹講,表姐都唔會呃人,橫掂都要讀,咪讀埋張CERT佢,FULL TIME讀呢年,再有心機讀,咪係HKUE讀埋個DEGREE LOR。呢年,由於表妹上堂聽得多ENG,D ENG都算有進步,而且又係某某大地產做緊PART TIME文員,都總算為自己未來踏出左第一步。真心唔呃人講句,佢咁靚女又識哄人,將來實做到TOP SALES。
回應 (0)
我要發表
user