mikemike123
mikemike123
mikemike123

家居防盜公司之情緣再續

2018/09/06 11:07:03 網誌分類: 生活
06 Sep

Kelly 楊曦雯是我們公司新員工,也是一朵花。咱們公司是一間家居防盜公司,除了從事行政事務的同事外,幾乎是全男班,而我就是公司眾多小花的其中一位 -蔣惠文,同事們都叫我文文,或者文女,可能我是全公司年紀最少的吧!Kelly 上了班多日,老闆吩咐阿強要教 Kelly 整個銷售流傳,方便日後安排訂單。可能因為這次接觸造就了他們日後成為戀人的條件。

阿強:「Kelly,其實我哋個銷售流程好簡單㗎喈,當 sales 簽完張單便會囉嚟 sales admin。通常嚟講我哋會先聯絡一下佢地,同佢核對一下資料,證實無誤、無可疑後,再會第二日在辦公時間內安排師傅上門。師傅通常都會在上門前打一打電話個客,再約實時間咁嘅。」至於約實師傅上門個單,我哋有個系統...... 」 其實講了那麼多,Kelly 都好似不明,唯有阿強再細心溫柔地講解多次,就再此事他們就好像熟絡了。

Kelly:「唔該曬你呀,強哥!你真係好細心呀,對住我這個白癡都講得咁好.....」

阿強尷尬地回應:「邊到係呀,只要你肯學。」

待續.......

回應 (0)
我要發表
user