PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

入行20年首度在港開個唱 孫耀威揚言睇到觀眾嘩嘩叫

2018/09/24 18:04:51 網誌分類: 生活
24 Sep
         43歲的孫耀威(Eric)入行20年,將於11月16及17日在九展舉行首個香港個人演唱會《Hysteric Life In Concert 2018》。他大呻以前常出外發展,故一直未有機會在港開個唱,直至今年轉了新公司,他即提出要「搞騷」,沒想到能如願以償。現時他為了演唱會日用3小時健身操肌,夜晚又要去維園練習滾軸溜冰,加上要配合健康餐單進食,坦言都辛苦,但為了這個「第一次」是很值得的。

        Eric表示大學時因參加了台灣舉辦的歌唱比賽,結果被當地唱片公司賞識簽約成為歌手,當時他在兩岸三地人氣高企,但換來的代價是在香港發展的時間不多。他慨歎說:「當時我好想返香港做嘢,但公司成日捉我去日本、台灣工作。」孫耀威今年轉了新唱片公司,老闆問他想做甚麼時,他二話不說想搞騷,「其實騷嘅Rundown一直喺我腦入面,之前我無聊到喺電腦整咗個Power Point,再加啲相落去,好似人哋見工啲proposal咁,所以再唔開就似便秘冇得痾一樣。」

        坐過山車

          他表示演唱會會唱好多舊歌,做到原汁原味的同時又會加入一些新元素,希望大家感受到孫耀威現有的音樂感覺。至於舞台設計方面,他說:「演唱會名稱叫Hysteric life,即係好歇斯底里嘅一個life,喺視覺上想有一啲勁爆嘅效果,觀眾會睇到『嘩』一聲再問發生咩事,跟住突然間會大笑、被嚇親或好感動,而我好想喺演唱會做番真正嘅自己,好瘋狂、好貪玩又好認真。我希望觀眾同我一齊好似坐過山車咁,情緒一路係上上落落。」

        日夜狂練

          為了演唱會,他首先要操fit自己,「好多人問我六嚿腹肌練成點?係咪要騷肌呀?我就話我哋唔可以咁膚淺,其實腹肌對我哋唱歌用丹田好有用,當然如果大家嗌得大聲咪騷囉!」今次他還很積極去練滾軸溜冰,他解釋:「因為我細個時好鍾意呢項運動,記得喺台灣首個騷出場時就係踩住roller跳溜冰舞,如果唔係踩住對roller鞋,我諗我會一直腳震,所以我想喺香港Show重現呢一幕。」現時他每日要健身三小時,夜晚再去維園練習滾軸溜冰,因為他已二十年冇踩過。

        先甜後苦

          在飲食方面,他笑言:「如果講精神上嘅充實,就一定係亂食嘢,但要令身體充實,就乜都唔可以食。」他稱現時是建肌階段,所以要食多啲,例如牛扒之類,有時油膩的炸雞髀他都照食;但每日六點後,碳水化合物、油炸食物和甜品要全部戒掉。他續稱完成建肌期到減脂期先最慘,「到時要食白烚雞肉,鹽都唔准落多粒,汽水就更加唔使諗。」幸好太太陳美詩會弄杯超級有energy的飲品給他,「裏面有藜麥、氨基酸、鈣同各種維他命,飲一杯可以頂肚餓同有能量,太太話係super drink要飲晒佢,但就好難飲。」他笑言會盡力而為做到最好。

        主持:黃柏高 統籌:林永匡

        協力:宋家旋、李佩儀

        攝影:袁東亮、謝民光

        化妝:江中平@江中平化妝室

        髮型:Lobo@ hiar corner

        場地:享福(灣仔軒尼詩道33號重悅酒店地庫LG2)

        黃柏高
■孫耀威入行20年,今年11月首度在港開兩場個唱。
 ■孫耀威入行20年,今年11月首度在港開兩場個唱。 
■演唱會因反應好加開一場,孫耀威感興奮。
 ■演唱會因反應好加開一場,孫耀威感興奮。 
■孫耀威初出道時,常被外界將他跟「小旋風」林志穎(左)比較。
 ■孫耀威初出道時,常被外界將他跟「小旋風」林志穎(左)比較。 
■Eric晚上到維園練滾軸溜冰,練完基本動作再練花式。
 ■Eric晚上到維園練滾軸溜冰,練完基本動作再練花式。 
回應 (1)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.