香港醫療要改進

2008/03/14 23:29:02 網誌分類: 健康
14 Mar

驚蟄一驚..驚醒妖魔鬼怪..

蟄伏了一個寒冷冬天..病魔先作打頭陣..這個是流感獸吧..冇出色..先向小朋友埋首.

可憐的小朋友..來到這個人世.雖是遊戲一塲..短暫幾年..就遭殘酷一叮...誰解父母

切肉之痛..到底香港的醫學..或說是世界醫學...發展到如何高超地步..??

人命竟是如此化學...有否醫療疏忽...?叫你查..都唔知查到幾時..香港政府公共醫療

確是未完善..還有改進必要...急症病人..去到威爾斯等佢救..入到去又話冇床位..再轉去荃灣...去到荃灣..救遲左...抱歉..節哀順變..!!真有其事...!!

公立醫院有樣唔好...愛叫病人驗乜驗物...好似俾佢地的學生做實習咁...有個朋友..

想做通波仔..事前叫佢先去通血管測試...點知返到屋企發泠...以為身子弱左..

過左兩日..昏迷..原來話佢肺炎..直情是細菌感染...咁就去左..波仔都未通就俾佢搞死...

周局長..你去邊??又去床下底"破柴"...快返出來...拜託..讓大家渡過一個安靜的黑夜..

回應 (5)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2008/03/16 02:05:22 回覆

我有個姨丈, 佢係美國住架! 有一年, 有個醫生搵佢做白老鼠通波仔手術, 仲係公開果隻, 誰知, 這個手術令佢一去不回頭, 本來好端端的, 卻成為了醫學上的犧牲品, 剩下姨媽一個~

我覺得今次應該係有變種病毒, 才會如此殺小童於無形啊!

所以最重要的是, 大家也要增加身體的抵抗力, 這才不會打敗仗呢~

2008/03/15 14:17:17 回覆

威院又出事...照電腦掃描...打完支針...嘔吐大作...死左..慘...醫生是否未夠班..??

仲係個準女博士...乜真係該死咩??威院訓練出來的醫生 ,謢士...令人失望??

2008/03/15 12:06:21 回覆
 自從香港搗咗個什麼改革後,醫院服務質素就愈來愈差,我最唔明嘅係嘅然07年度有咁多盈餘,點解唔比多啲錢去攪好個醫療服務以及增加老人褔利,而係攞啲錢去做什麼派糖.
2008/03/15 10:26:35 回覆

昨晚講完周局長...今日佢咁快有反應...說要改善醫療制度...證明佢唔會當我冇到....

(講笑,有冇人當真... 傻架)..原來佢係話要慳D洗....唔好咁浪費喎..可能遲D又加價..冇嘢好想...只想錢..錢..錢.....人命好閒..!!!

2008/03/15 00:39:41 回覆
香港醫療太離譜..人命好像不值錢咁
user