詭異

2018/10/14 13:01:28 網誌分類: 生活
14 Oct

我受傷以來,我只讓兩位朋友來我家探望(因家母不喜見外人)。佢地會買好嘢俾我食。

一個月之後,其中一位女士在街上摔倒,右手「撕脫性骨折」,不用做手術,打了石膏。幾個星期內我們兩個人相繼骨折,有點巧合。

另一班朋友話想見下我,相約了見面。其中一位說來pick up 我,豈料佢在下大雨那天在街上摔倒,手腕骨折,wrist fracture,打石膏。我話咁不如去我樓下酒店的飯店食飯,比較方便。

昨晚我和家人去那間飯店食飯。甫坐下,家母因為張座椅離檯比較遠,想拉近一點,沒想到椅子陳舊,有一條好粗的木刺倒刺插了入她手指公的指甲底,可以見到指甲下一條粗黑色的異物。馬上帶她去對面的診所,醫生拔不出,叫我們去急症室。去養和醫院,當值醫生話如果佢拔不出刺,要call骨科醫生回來。結果要簽紙,入手術室,打了三支麻醉針後醫生終於拔除了木刺。媽咪要食止痛藥和5天抗生素。

身邊的人,一個又一個,是否有點詭異?

回應 (23)
我要發表
Persie
Persie 2018/10/30 00:57:07 回覆
@幪面馬仔...

馬仔,國泰通知我四項資料被洩漏,亦俾左條link我check係咩情形下被洩漏,但我冇check,因為那間公司係第三方,而他們以前亦有洩漏客戶個人資料的前科。我何必再risk自己的資料再一次被洩漏的危機?成件事根本就係nonsense。

如果妳仍用緊妳在國泰database的email而妳收唔到email,妳的資料應該OK,當然妳亦可以去問國泰,叫佢地confirm。如果妳改過email,咁國泰亦不能通知妳。

Persie
Persie 2018/10/30 00:49:52 回覆
@蕃茄...

我多數用積分換機票。我發現凡換過機票的都中招。

Persie
Persie 2018/10/30 00:58:24 回覆

原來珠光寶氣套劇都幾詭異。2007年拍攝劇集時黎姿弟弟差D死;林保宜一位parent病逝;陳鴻烈心臟病發猝死;就算重播都到岳華病逝。

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/10/29 23:26:14 回覆

我冇收到國泰EmaIl.

是否冇將我資料外洩??

國泰在準時度及停機位位置都沒有以前般好。

但我有個客是國泰機師,他說若可能都是國泰好,因為機師在對意外處理上,有高水準訓練 {#icono0_21}……大吉利是。

可能佢賣花讚花香。

佢揸開747,現在747全退役,我問是否轉機種,点知佢話,747吾載人啫,現改為貨機,載得最多是馬,因去出賽。

蕃茄
蕃茄 2018/10/29 22:48:38 回覆
@Persie...

國泰呢兩年的管理真係好似越來越差.機票又貴. 我都有3.4年無搭國泰了.

Persie
Persie 2018/10/29 12:04:15 回覆

我咁少出門國泰都將我四項個人資料外洩,真激氣。

轉數快賣廣告賣到行又衰埋。

我暫時只keep住PayMe希望平安無事。

Persie
Persie 2018/10/29 10:08:48 回覆
@GW...

RIP Vichai.

他祖籍福建,和我一樣。

咁球隊以後如何營運下去?
定係會賣盤?

GW
GW 2018/10/29 07:39:38 回覆

RIP Vichai & the other people on the heli...

Persie
Persie 2018/10/28 23:25:13 回覆

咁樣冇左兩分,輸兩個12碼,實在太過份。第二球完全係插水。

Persie
Persie 2018/10/28 22:02:33 回覆

已經證實班主與女兒在直升機上,好慘。

此情此景,我又會想起維蘭路華(帶領巴塞奪冠,然後癌症逝世)。

當你的人生出現一個奇蹟,開心之餘都要小心。

Persie
Persie 2018/10/28 18:41:39 回覆

利記演出如流水行雲,相當悅目,唔通真係有機?

Persie
Persie 2018/10/28 18:30:59 回覆
@李聯廣...

李斯特城球會有恐怖大意外。完場後佢地班主架直升機直墜地面,昨晚到現在都唔肯公布死傷情況。龍門舒米高見到意外馬上痛哭,睇黎班主一定在機上。最新謠言係領隊夫婦都登上左直升機😔

李斯特城曾締造英超神話,估唔到係如此結局。

好傷感。

完場前佢地中場艾馬迪恐怖斷腳,足踝斷裂變形。

就連昨日61歲生日的Glenn Hoddle,原本要評述這場賽事,亦於早上在 BT Studio 突然collapsed 送院急救。幸好電視台有位同事懂得用心臟除顫器唔係即刻冇命。

這場比賽真邪門。

李聯廣
李聯廣 2018/10/28 14:35:38 回覆
@Persie...

我對雲加早已失去耐心,對一般非廠迷來說更遑論懷念,但可能對你這些熱血鐵粉始終有不同感受吧!

Emery應較雲加實際,槍手似乎已漸入佳境。不過利記與曼城今季非常強勢,稍稍跌watt便已反彈;車仔與熱刺亦仍具威力,爭前4都不易。

Persie
Persie 2018/10/27 16:06:06 回覆
@李聯廣...

聯廣,我有觀戰。對Sporting的入球都係源於對方一個失誤(好得意,奧巴美揚的後抽原本乏力但就係咁樣呃到對方後衛甩腳益左韋碧克)阿仙奴又可以把握,但我覺得贏得都算合理(但連續兩場賀定都有禁區犯手球,兩場球證都唔吹佢真係唔知走甚麼運)。

Emery覺得藍斯不合用,原本放在檯上的合約也撤回,但上場又俾藍斯做隊長,真係不知葫蘆裏到底賣什麼藥。

相信你都有觀戰?是否不再懷念雲加?

李聯廣
李聯廣 2018/10/27 12:50:55 回覆

Persie, 槍手11連勝能重獲你的關注和歡心嗎?還有否深夜觀戰?

Persie
Persie 2018/10/21 23:21:45 回覆
@花姐...

有些伴侶是很好的,會照顧另一半,也有一些,甚至會大難臨頭各自飛,看個人的彩數。

Persie
Persie 2018/10/21 23:17:53 回覆

今次輪到美斯斷手,係radial bone 骨裂,要休息最少三星期。

他將會錯過對國米的歐聯比賽和對皇馬的國家打比。

花姐
花姐 2018/10/20 12:44:33 回覆

所以婚姻有亦好,沒結婚看來損失不大,子女只是晚年有病不致沒人去醫院望下。任何事物,久看生厭,美貌如是。自己看得多都厭。自己適應自己都未能稱心。

Persie
Persie 2018/10/17 11:32:09 回覆

剛剛在看「珠光寶氣」,10年前的老劇。當年睇,係見到黎姿就睇,其他冇理會,所以只記得佢和陳豪的部份。今次重看,反而被邵美琪Sylvia的部份吸引住。佢在劇中已呈老態,說難聽點身形有點大媽,但佢演得好好,佢為愛一個人而去到盡的橋段也很厲害,男人可能都想會一會這樣的女人。反而今次看黎姿,覺得佢冇乜演技,常把眼鏡瞪得太大成四白眼,反而不好看。劇中Constance這樣性格的女友/太太,可能可以sweet一兩年,但之後難免有點膩,有點厭煩。陳啟發本來有個報攤,有個好愛他照顧周到的女友,但為了Constance,最後招來殺身之禍,更令人唏噓。蔡少芬/Jessica繼續演活一個自私自利的女人,但佢把聲線太沙啞,一激動就狂嗌,好鬼難頂,見到佢我就會mute(深夜也不適宜開太高音量)。

經過10年閱歷,我對女性的看法已經有不同。難怪男女拍拖關係是很難維持的。有子女的婚姻反而不同,係一個家庭一起去維持。

Persie
Persie 2018/10/16 01:31:38 回覆
@花姐...

花姐好,只是太巧合,就有點奇怪。

花姐
花姐 2018/10/15 10:08:38 回覆

早晨,有點巧合,不用影響心情.

Persie
Persie 2018/10/15 00:59:30 回覆
@炎澄魂...

如果我的朋友知道這些事,或者暫時都不想見我了,呵呵。

炎澄魂
炎澄魂 2018/10/14 15:55:59 回覆

都好"平常"啊--對我黎講~

我遇太多呢類事了--D"蠱靈精怪"事~

2018/10/14 1555 炎字





user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。