PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

入行60年首開紅館個唱 薛家燕十字步加強版登場  

2018/10/29 04:12:33 網誌分類: 生活
29 Oct
         「Captain Nancy」薛家燕入行60年,今年12月4日及5日將在紅館舉行首個個唱《薛家燕愛你無限60年演唱會》。為了這個party,她除了化身女俠拍攝宣傳海報和MV,更將招牌十字步昇華,她笑言在個唱演繹時會加入手部動作。當前急務是積極練氣,還要減食keep fit,因演唱會服飾華麗,如果可以踢走「中厚」身形,到時就可以更靚、更有型地上台演出。大女石祐珊就話會全力支持媽咪,經常提她要戒口和爭取時間休息。

        家燕姐於1958年以童星身份入行,曾因照顧家庭而淡出娛樂圈至96年復出。她表示復出後一直有人搵她在紅館開騷,只是一直冇時間,「嗰時拍《真情》,一個禮拜做足7日,一拍拍咗四年幾,而《皆大歡喜》又拍咗四年幾,之後又拍咗好多劇,根本唔可以去紅館做騷;到前年做TVB節目《流行經典50年》,個個上嚟我節目嘅歌手都開演唱會,有人問點解個主持薛家燕唔開,連黎小田都開咗,之後何麗全先生就問我有冇興趣?我同大女珊珊商量,佢話『媽咪你都應該喺紅館開個騷啦』,因為60年真係唔簡單,加上我又咁嘅年紀呢,哈哈!」

        家燕姐原來好玩得

          提到她為宣傳演唱會扮演「Captain Nancy」,她笑言:「其實係網民睇咗《復仇者聯盟》,佢哋話第七粒寶石喺我額頭度搵,即我粒癦,咁畀我個仔同珊珊睇到咪同啲網民一齊玩,我個仔攞咗佢《美國隊長》個盾畀我,然後佢低角度同我影咗張相,跟住珊珊話要加啲嘢叫Captain Nancy,一擺上網過百萬網民都話正。」到拍攝演唱會海報時,時裝設計師陳華國幫她度身設計了Captain造型,家燕姐笑言:「你會唔會覺得件衫低胸咗少少?陳華國先生話因為係俠女,所以要胸襟廣闊,但我就覺得性感咗啲。」

        發揚光大「十字步」

          為了演唱會,家燕姐稱會飲湯水和三棗茶,蟲草也唔少得,但要減食肥膩嘢,珊珊時常提媽咪要戒口keep住個身形,家燕姐即笑言:「因為佢話我個人好『中厚』,即中間好厚,所以佢話我好多嘢都唔食得。」而現時她要積極練氣,練習一路唱一路跳,她續說:「今次搵咗Sunny Wong排舞,佢去鑽研我嘅十字步,佢話十字步係中國傳統民間嘅基本步,我一跳全世界華人都知有十字步,佢要將我嘅十字步再發揚光大,會有埋手嘅動作。」她表示會盡力做到最好,希望帶更多歡樂給觀眾。

        主持:黃柏高

        統籌:林永匡

        協力:李佩儀

        攝影:袁東亮、謝民光 場地:源品雞煲

        黃柏高
■家燕姐將於12月開個唱,長女石祐珊全力支持媽咪。
 ■家燕姐將於12月開個唱,長女石祐珊全力支持媽咪。 
■薛家燕與黎小田一齊主持的TVB節目《流行經典50年》,經常邀請到很多昔日歌手演出而大受歡迎。
 ■薛家燕與黎小田一齊主持的TVB節目《流行經典50年》,經常邀請到很多昔日歌手演出而大受歡迎。 
■石祐珊常提媽咪家燕姐要戒口keep fit和休息多啲。
 ■石祐珊常提媽咪家燕姐要戒口keep fit和休息多啲。 
■家燕姐表示常返公司練歌,因在家練得太大聲怕騷擾到鄰居。
 ■家燕姐表示常返公司練歌,因在家練得太大聲怕騷擾到鄰居。 
■家燕姐的「Captain Nancy」造型吸引,但她覺得性感咗少少。
 ■家燕姐的「Captain Nancy」造型吸引,但她覺得性感咗少少。 
回應 (1)
我要發表
2020/03/10 17:24:31 回覆

A very impressive article, I regularly visit your blog to read free time. It has both helped me relax and have more knowledge. super hero fighters 2

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.