PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《是咁的,法官閣下》題材貼地 黃智賢讚王君馨可愛 望再合作

2018/11/12 04:12:35 網誌分類: 生活
12 Nov
        黃柏高

          由黃智賢(Ben)、王君馨(Grace)和王梓軒主演的TVB劇集《是咁的,法官閣下》,以網絡潮語「是咁的」入題,另亦有別過往的律政劇,透過Ben和死敵關禮傑這對冤家律師,帶領觀眾游走多個改編自近年真實案件的法庭故事,題材夠貼地,再加兩男與Grace的三角關係。Ben稱首與王君馨合作覺得對方可愛,Grace就藉着拍劇請教兩位對手的夫妻相處之道;而王梓軒就飾演新紮律師,他坦言角色是度身訂造,有時都真假難分,故演出時特別迫真。

        為了劇集,Ben事前要去法庭聽審,到正式拍攝時因有律師監場,令他了解到上庭的規矩和程序,他笑言變了小專家,「我鍾意拍呢類劇種,一戴咗假髮、着咗件律師袍就好有使命感。」今次他與關禮傑有很多對手戲,他續稱:「大家由大學開始認識,一齊讀law,一齊做大狀,但好冤家路窄,去到邊佢都喺我附近,其實感情好深厚,但我唔想承認同佢好friend,加上有Grace,佢咁多女人唔鍾意係鍾意佢,好篤眼篤鼻,雖則我同佢搞緊離婚,但我都希望佢搵到個好歸屬。」他又大讚Grace拍攝時非常投入,「第一次合作,佢好可愛,希望下年再有機會一齊拍劇。」

        與Ben合作舒服

          劇中Grace飾演一個在外地出世然後回到香港生活的女子,性格好獨立,事業又好,是一位幾出色的女主播,還嫁到大律師。但故事一開始,就講黃智賢要跟她分居,她坦言:「拍呢套劇時我啱啱結完婚,(Ben哥咁對你係咪令你質疑自己?)我直頭質疑婚姻,所以返到屋企攬住老公話:『好在你唔係咁咋,如果唔係我都唔知點算!』」她覺得一個女人感情有缺失就好似一張枱冇咗隻腳咁會成張翻倒,所以拍劇時遇到有關婚姻的問題,她會即時請教Ben哥和傑哥點解決。她亦大讚今次與Ben哥合作得好舒服,「佢係一個好識得畀空間對手嘅演員,佢會畀唔同嘅提議你,如果你試呢個方法會有咁嘅效果,你自己揀啦!佢會幫你分析,令你好健康咁成長。」

        演出真假難分

          由於今次劇中角色大多是為演員度身訂造,令王梓軒非常欣賞:「Ben哥飾演嘅范大狀入面有好多佢嘅特質,你一睇到Ben哥個樣,或者佢講嘢某一啲互動你就覺得入型入格,Grace一樣,我都一樣。」原來王梓軒飾演的新紮律師董大狀,與現實中的他同樣熱愛音樂,他笑言:「但劇中爸爸想我從商,咁點解我要做律師呢?因為我唔想從商,但我要塞住佢把口就去讀法律,我唔敢講個角色100%似我,但有少少似我嘅心路歷程。因為喺我嘅娛樂事業上,大家認識我係通過一啲新聞,但有啲新聞要取巧吸眼球,有時我覺得係講笑唔使交代咁多,但累積得多人哋會對你有誤會,今次編審反而用劇本借咗個角色幫我解釋咗好多嘢,真係好感激!亦因為咁,佢將一啲可以觸動我嘅嘢擺咗入去,令我演出時好迫真,因為真同假都分唔到。」

        主持:黃柏高 統籌:林永匡 協力:李佩儀

        攝影:袁東亮、謝民光 場地:重慶劉一手火鍋店
■(左起)黃智賢、王君馨和王梓軒大談新劇拍攝時的點滴。
 ■(左起)黃智賢、王君馨和王梓軒大談新劇拍攝時的點滴。 
■劇中黃智賢(左二)和關禮傑(右三)飾演一對冤家律師,亦敵亦友。
 ■劇中黃智賢(左二)和關禮傑(右三)飾演一對冤家律師,亦敵亦友。 
■今次三人合作得好愉快,尤其是黃智賢和王君馨演夫妻擦出好多火花。
 ■今次三人合作得好愉快,尤其是黃智賢和王君馨演夫妻擦出好多火花。 
■黃智賢稱喜歡拍律政劇,一着起律師袍就有使命感。
 ■黃智賢稱喜歡拍律政劇,一着起律師袍就有使命感。 
■王君馨表示拍此劇時曾質疑婚姻,並藉着拍劇請教對手夫妻相處之道。
 ■王君馨表示拍此劇時曾質疑婚姻,並藉着拍劇請教對手夫妻相處之道。 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.