Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

乘客讓座遭公審 被鬧「人肉暖櫈寶」

2018/11/21 04:12:16 網誌分類: 生活
21 Nov
          好心無好報!Kelly成日都喺社交網站見到網民會影相公審一啲冇主動讓座嘅乘客,但原來o依加連讓座都會畀人鬧!有網民最近喺facebook群組「Tai Po 大埔」發文,話喺搭巴士嘅時候,有個乘客原本坐喺靠走廊嘅位置,手袋就放喺旁邊嘅座位,佢行埋去開聲要求讓座,乘客就拎起手袋移入去靠窗嘅座位。佢發文大鬧︰「點解有人咁鍾意做巴士人肉暖櫈寶,明明自己坐緊個位,一見到有人要坐入面,就自己移入,要人坐妳個暖位」,仲喺帖文標籤「寒冬一大恩賜」、「人要識感恩」。

          呢個帖文激嬲咗唔少網民,好多網民都幫讓座嘅乘客反擊,「讓又鬧,唔讓又鬧」、「有人要坐我咪坐入去讓人坐出面唔洗佢攝出攝入咁辛苦,乜又係錯呀?」、「我覺得好人先會咁做喎,好多時我抽住大袋細袋,D人都要我逼入去坐好討厭!」,甚至有網民留言諷刺話「下次讓座喺咪要微笑講『你好,請問想坐入面定出面?』」。

        Kelly Chu

        
■巴士乘客主動讓座遭影相公審。資料圖片
 ■巴士乘客主動讓座遭影相公審。資料圖片 
回應 (1)
我要發表
2018/11/21 07:16:44 回覆

這個應該不是讓座,是先霸了兩個座後,有其他人要坐就改坐之前霸了又未坐過(用過)的座位,褪番已坐過(用過)的座位出來,說甚麼好心無好報?

user