賭馬

2018/11/25 19:20:18 網誌分類: 生活
25 Nov

三個半月在家養傷,不知為何竟然會去賭馬。

我睇波但唔賭波,這最可取,因為我識人一晚賭$3000幾,可以贏亦可以一晚輸晒。我以前一年去幾次澳門,亦唔算爛賭。

今次在家養傷,竟然經常賭馬,不過我賭馬係只睇馬名和馬房,不看負磅不理檔位,絲毫不需要用腦,也不會睇馬報。

比如有次約了班兄弟食飯,我就買電訊兄弟place,中;C朗幫祖雲入靚波贏波,我就買都靈紅星Win Place,又中;見到陳展鵬結婚話同太太係0.5+0.5=1,我就買五十五十,中place;某天早上睇報紙見到藝員喬寶寶娶新抱,就買阿馬寶寶 Win Place,竟然扑中34倍大冷Win。告東尼馬房一場出3隻,千萬不要買最熱的一隻,買最冷的,就跑出。

家母認識一位馬主的姐姐,雖然好friend,但他們永遠不會俾貼士我媽咪。某兩次賽馬日在電視見到他們盛裝出席,我買WP,第一次中很冷的place,第二次中13.5倍的Win。今天睇馬,剛收到朋友傳給我的旅遊照片,佢名字有個旺字,我就買永旺喜喜,中了5倍Place;澳洲朋友星期五同我食飯,她名字有個鳳字,我就買「珍珠鳳凰」,中place $18.50,雖然好熱但都保本。另外有一對俊男美女叫司機帶給我一個食飯邀請咭,內附他們的浪漫照片,我就買了「浪漫鐵人」和「帶榮來」,竟然都中一條$68的位置Q!

今早在茶餐廳食早餐,見到隔離檯一位阿哥好認真研究馬報,還用highlight pen 不停在畫,其實真係唔需要太認真研究。賭馬本來就係一個大騙局。

大家唔賭馬,大概唔知我講緊咩,我自己就覺得相當有趣。不過這些有趣的事情,只會發生在我的舊居,那兒總係有一種獨特的氣場,充滿不可思議的力量。

不過我賭埋今次就算,因為成為習慣就好麻煩。

回應 (28)
我要發表
Persie
Persie 2018/12/08 14:04:56 回覆
@李聯廣...

係啊,就係佢。

李聯廣
李聯廣 2018/12/08 14:00:05 回覆
@Persie...

係咪蟬聯兩屆嗰個?我都有同感。

Persie
Persie 2018/12/08 13:19:53 回覆

又一位名人許世勳先生逝世。

Persie
Persie 2018/12/08 13:20:32 回覆

除了誰是喜寶,我還會想誰不可能是喜寶。

有位做了香港兩屆影后之後狂妄自大的女明星,曾是香港某富人的喜寶,我就最不喜歡她,不明白佢為何可以嫁到咁好的老公。按:我認識佢老公的好朋友。

Persie
Persie 2018/12/06 13:46:21 回覆

真可惜阿仙奴未能一舉拿下曼聯!

這場波阿仙奴應該可以贏的!

Persie
Persie 2018/12/06 01:23:49 回覆

今晚真係好容易,「歐洲巨星」+「皇家魅力」(皇家馬德里摩迪贏Ballon D’or),連贏和位置Q$20派$500!

Persie
Persie 2018/12/04 21:21:06 回覆
@李聯廣...

聯廣,這是很殘酷的事實。

我現在見到曼玉都好心疼。

李聯廣
李聯廣 2018/12/03 13:24:08 回覆

Persie, Google Search方珍妮圖片,發覺真係「美人自古如名將,不許人間見白頭」,SIGH !

馬仔,做警察嗰個應該係妹妹方安妮,職至警司,已於2010年辭職。

Persie
Persie 2018/12/03 08:37:40 回覆

馬仔,費玉清剛宣布退休了。佢聲好靚,但我從來唔覺佢係靚仔,失覺晒!

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/12/03 00:18:22 回覆

方珍妮,做咗督察了。

Persie
Persie 2018/12/03 00:15:28 回覆

好精彩的北倫敦打比!

被甸恩激勵,阿仙奴打出一場爭氣波,yes!

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/12/02 21:22:57 回覆
@Persie...

我認我鐘意靚仔架,有邊個吾鍾意靚野!

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/12/02 21:33:02 回覆

我近1年非常沉迷費玉清,過去3o年,只知名字,不知樣貌。

現在才知他歌唱得那麼好,及幾靚仔架……

現在常在YouTube 看回他以前的歌曲及電視節目。

Persie
Persie 2018/12/02 19:12:11 回覆

老布殊逝世,又走一位名人。

Persie
Persie 2018/12/02 18:25:41 回覆

星期三夜馬當日我睇報紙見到家長為小朋友找師父改名叫「靁龘」(好彩我家長冇咁老套),咁我見到某場有兩隻馬叫「有驫」和「驫驫」,我就知道會有一隻得,我個在電訊公司任職的朋友又找我,咁我當然又買愛駒「電訊兄弟」,串埋鐵角每$30派$301,我又中了幾百蚊。

今日有人整左冰糖燉梨俾我食;而我又同聯廣講起「喜寶」,所以有靈感買「冰糖葫蘆」和「恆駿寶駒」這條Q,我買了Q和位置Q,每$20派$224,咁又有幾百蚊啦。

Persie
Persie 2018/12/02 18:21:29 回覆

希望各位女網友不要介意我們這段對話。我們對女性絕無貶意,反而係帶著一份欣賞去看。

Persie
Persie 2018/12/02 18:19:32 回覆
@李聯廣...

聯廣,我記得方珍妮,說起係好多年前的事啦。我同意「驚艷」好難得,係可以記一世的。

38年前我有位同學,真係令我驚艷。佢好靚女,個樣好似曾華倩,38年前已經穿off shoulder裙子返學,樣子出塵脫俗;我們有時坐同一班巴士上學或放學。

「靚絕五台山」帶點傲氣,確實似喜寶。我覺得喜寶雖然被人包養但應該有一份傲氣。

我心中的喜寶一定要有傲氣與長腿。

李聯廣
李聯廣 2018/12/02 13:30:28 回覆
@Persie...

我心中的「喜寶」如你一樣,隨著年月改變。多年前是那個今年11月剛在家中走了有“靚絕五台山”嗰位。

其實之前仲有一個叫方珍妮的(唔知你有沒有印象),係烹飪名家方太個女,應該係80年代在麗的電視出現過,當時我都冇乜特別留意。有一次我行去金鐘站搭地鐵,係天橋上我上樓梯,而佢就落樓梯,大家迎面而來只有幾呎距離,當時真係非常「驚艷」,覺得她的五官和輪廓都非常精緻,真人比螢幕上更上鏡更靚,而這個「倩影」多年來都在我腦海形影不散。當然這只是當年一剎那間的感覺,不過就令我非常難忘。

Persie
Persie 2018/12/01 15:48:45 回覆
@李聯廣...

聯廣,你心中的喜寶是誰?

李聯廣
李聯廣 2018/12/01 14:31:47 回覆

馬仔、Persie, 世事無常,有得自然便有失。以下是在網上找到小說《喜寶》的簡介,有興趣的可以在網上閱讀,不過只是簡體字版本。

富家女勖聰慧熱情地邀請剛認識的劍橋高材生——姜喜寶,參加自己的訂婚家宴,是有意製造機會以撮合她和哥哥勖聰恕。在家宴上,聰慧的父親勖存姿,為喜寶的才智、談吐以及美貌所征服,於是也向喜寶展開追求。喜寶在其父親、兒子的雙雙夾擊下,非常現實地選擇了父親,於是她得到了想得到的一切,甚至更多。喜寶做了勖存姿的女人後,雖然得到了金錢與物質上的滿足,但卻耐不住感情與生理上的寂寞和空虛,她需要更為實在的愛情和屬於自己的生活。勖存姿發現喜寶另有所愛,竟冷酷地當著喜寶的面,槍殺了她的男友。喜寶絕望了,但她怎麼也逃不脫勖存姿的牢籠。幾年後,勖存姿去世,喜寶變成最富有的女人,但她明白,她得到了金錢,卻失去了一切,青春、愛情、生命力……。

Persie
Persie 2018/12/01 14:22:20 回覆
@幪面馬仔...

馬仔,我成日覺得人鬼殊途,基於文化差異,未必咁容易發展一段長遠感情。

妳的回覆勾起了我一段回憶。

廿多年前認識一個女孩子鍾小姐,少年無醜婦。佢有一次問我,你看過喜寶嗎?我問甚麼是喜寶?原來係一本亦舒小說,20歲的喜寶被60幾歲的富人包養,在英國接受高深教育(喜寶自己係高材生)最後繼承富人遺產發左達的故事。鍾小姐話佢都好想做喜寶。我笑她,邊有咁容易,妳唔好發夢。她一直想找她的sugar daddy,終於夢醒了,她靠自己捱得,做了專業人士,嫁了位幾好樣的教師,沒生小孩子。都10年沒見她了,也不知她過得如何。甚麼供養去外國讀書,應該只係小說情節,不要相信。

我自己就在想,若我是那位老富人,誰會是我的喜寶?這些年來都想過唔少。張曼玉就曾經係其一。今天來說我的喜寶係J’adore dior 廣告裡的Charlize Theron,真係拍得佢好靚好有型。

現實世界中自然係一位二十來歲的電視藝人成功嫁了66歲的富人。現實世界中從來都是喜寶找富翁,不是富翁找喜寶。

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/11/29 13:37:06 回覆
@Persie...

也許當時年紀少,見識未深,不知他咁叻及搵咁多錢。

我有自知之名,我只是用來kill time.

又有一次我與富貴擦身而過??

時約1997/8左右,我個客見過我一次,之後約我見面,心想在delifrance,可能只想問問意見,

点知佢話,他住陽明山莊,美國回流,他想娶老婆,我喜歡讀書的話,可供我到美國。

當時只覺他大我十多歲,又吾靚仔,咪攪。都吾知係咪賣我豬仔……

Persie
Persie 2018/11/28 22:46:57 回覆

哈哈,派檸檬俾高雅志!

冇後悔就得。

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/11/27 22:21:55 回覆

好多,好多年前

高雅志約我去街,我冇去,去與不去,我不覺有什麼分別……hehe 

Persie
Persie 2018/11/27 00:52:35 回覆
@KING....

KING,戰果如何?有冇斬獲?

我唔賭㗎喇,長賭必輸。

KING.
KING. 2018/11/27 00:07:01 回覆

可以玩下扶乩選馬, 歡迎到本人網誌了解。

Persie
Persie 2018/11/26 21:35:00 回覆

原來有澳洲來港客串的騎師墮馬嚴重受傷,頸椎受傷下半身癱瘓,希望佢手術成功,可以行得返。行船跑馬三分險,唉。

浪子,熱刺強勢殺敗車仔,勁!

2018/11/26 19:28:32 回覆

hohohoho 有趣~~~~

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。