不吃不可的殘忍食品

2008/03/20 20:57:16 網誌分類: 飲食
20 Mar
        前幾日天氣開始轉熱,便同太太兩個去西環坤記食煲仔飯。就因為熱死辣辣至可以響前一日book到位。坤記位處西環正街附近既麥當當隔離,晚刻六點至開工。舖入面應該坐唔到30人,但係計埋街出面既枱都可以同一時間招呼 40 人左右。

        七點半到場,老闆娘唸住俾現場唯一有空既二人枱。與此同時,街外有兩位客食完埋單,佢即時要我哋坐街外既兩人枱。我問點解唔可以坐舖入面該張?佢話要留位拉大張枱俾九位客,咁我哋為有吸住廢氣嚟食!

        無幾耐該九位客到咗。啊!原來係阿B 哥哥兩公婆同啲朋友嚟食嘢。嘩!B 哥哥真人瘦過上鏡,而阿范姜就後生到成個靚妹咁,一啲都唔似生產過。

       該晚佢哋個個都好好胃口,叫咗六個煲仔飯同十幾個餸。而我哋就叫咗舖頭最出名既豬骨煲同煲仔飯。啊!個豬骨煲湯底鮮甜得嚟又唔肥膩,煲仔飯用料夠新鮮,啲飯食落一粒粒有咬口。不過最出色就係煲飯底既飯焦,平時第間食既飯焦多數黑炭咁,但係呢間嘢啲飯焦完全唔同。挖出嚟該件飯焦好似潮式【兩面黃】咁,外表金金黃黃,齋食落口似食緊【旺旺鮮貝】咁。戲肉就係將豬骨煲既湯加落飯焦一齊食,咁至係我心目中理想既泡飯。

        食完飯我老婆問我:「阿B哥哥幾多年歲」?我唸咗陣然後答:「都唔細啦,我細細個睇温拿已見到佢」。阿老細聽後好驚訝咁講:「我年代都無睇過,聽講温拿好耐個喎。你個死老餅睇吓人哋,佢大你十幾廿年但係睇落重fit同後生過你」!我摸住練得好辛苦該舊肥腩咁答:「車!人哋做娛樂圈既,更係成日keep 住啦」。

 

 

* 以上文字全用香港口語及大量白字表述,如閱讀時引起各方困難及不安,請多多包涵。

回應 (3)
我要發表
2008/03/21 21:35:46 回覆

我有機會一定要去嘗試....實在太吸引

還有電話提供..太好了...謝謝 mahayana

2008/03/21 12:49:38 回覆

唔好只係幻想,有機會要試吓,不過一定要定位。電話:28037209

※呢個唔係廣告, 本人對【坤記煲仔小菜】不存在任何利益關係。

2008/03/21 00:10:50 回覆
你形容豬骨煲同煲仔飯咁好味..攪到我現在腦海中一直幻想...流晒口水啦
user