大家樂 原煲最香 雜錦臘味煲仔飯 黑松露滑雞煲仔飯 XO醬南瓜排骨煲仔飯 臘腸北菇滑雞煲仔飯

2018/12/03 16:04:59 網誌分類: 生活
03 Dec


  黑松露滑雞煲仔飯

創新口味!以黑松露加入煲仔飯,能夠將飯焦香

滑雞的味道提昇,將煲仔飯帶到另一層次。

(午市、晚市港幣 $48起)

http://www.mrlamsan.com/2018/11/01.html

http://www.seewide.com/space-article-id-324499.html

http://www.weshare.hk/kasang0728/articles/4649912

http://lam0728.chiba78.com/articles-39567.html

天氣轉涼,開餐最佳選擇當然是熱騰騰、啖啖暖入心的煲仔飯。今個秋冬,大家樂「WOW!最香煲仔飯」隆重登場,一共五款選擇滿足你口味,全部原煲燒製,有地道風味之餘,更香氣迫人,試過就知有幾WOW!

「WOW!最香煲仔飯」 以原煲燒製,地道風味十足。必試主打當然是雜錦臘味煲仔飯,大廚先將臘味粒配以秘製醬汁落鑊炒香,再加落飯令油香滲入飯粒,加上金黃香脆的飯焦,滋味滿分。臘味香、飯焦香再加上油潤甘香,三重香味,令人難以抗拒,垂涎不已。

  臘腸北菇滑雞煲仔飯

煲仔飯的經典,滑嫩雞肉加上北菇的清香,煲仔飯的必然之選。

  XO醬南瓜排骨煲仔飯

南瓜的清甜,加上滑腍適中的排骨,配以香辣XO醬,口感同味覺的最高享受。 

 咸魚肉餅煲仔飯

香濃馥郁的咸魚,配合彈牙富肉汁的肉餅,加上飯焦香,WOW! 香味三重奏。 

 「WOW!最香煲仔飯」主打雜錦臘味煲仔飯,材料

包括臘腸、潤腸、臘肉、大蝦米、菜甫粒、馬蹄粒、豬肉粒等,口感味道超滿足。

(午市、晚市港幣 $45起)

回應 (0)
我要發表
user