【專家直播解答 教養主題:「電子奶咀」戒唔甩?「電視餸飯」朿手無策?問問專家究竟有咩方法可以幫到手!】

2018/12/03 16:40:07 網誌分類: 文章分享
03 Dec

臨床心理治療師李偉堂Ernest (堂哥哥) 會再次與大家 FB Live Chat,談談 【如何培養孩子管理自己睇電視/手機/平板電腦】,更首次介紹如何運用由堂哥哥研發的“心靈錢幣”,提升教養成效。

💡孩子手機/平板電腦不離手?唔俾用就扭計發脾氣?⋯⋯
💡孩子要睇住電視先肯食飯?冇電視時就冇辦法?
💡相信家長們心中都知道靠「電子奶咀」不是好事,然而總是朿手無策,問問專家究竟有咩方法可以幫到手!

💪🏼在育兒路上,爸爸媽媽實在有太多課題要不斷學習,其中一項是要讓孩子明白“責任”的重要。

💕歡迎讚好和分享堂哥哥的 FB Live Chat,大家的支持是直播解答 教養主題的動力

😊😅😱😘😖😭😍😧😕😖😆
如對心.啟.晴.【情緒教養工具】有興趣,歡迎瀏覽心.啟.晴.網站訂購:
👉🏼http://mind.dailyweb.hk/positive-parenting-tool.html

為確保你可以睇到我哋喺facebook嘅教學片段,記得 Like《心.啟.晴 專業輔導學院》專頁並在追蹤位置按搶先看!創作親子情緒教養遊戲工具的「臨床心理治療師」李偉堂 Ernest (堂哥哥)將會分享更多的玩法及心得,記得密切留意我們FB。

💡記住Follow埋心啟晴的Instagram
👉🏼https://www.instagram.com/unleashingmind/

可瀏覽以下網站觀看影片:

https://www.facebook.com/261987841120/videos/483700248795106/

回應 (0)
我要發表
user