椰子水好健康?

2018/12/07 04:13:02 網誌分類: 生活
07 Dec
          十一月剛到泰國布吉度假,藍天白雲,椰林樹影,水清沙幼。每天都在沙灘或泳池邊度過,差不多曬黑了兩度,甚至搞笑地被誤以為是本地人。在布吉,幾乎每個人手中都會捧着一個椰青,能解渴、降溫又感覺清新,極受歡迎。椰子水已成功衝出熱帶地區,成為我們的日常飲品。

          椰青是尚未完全成熟的椰子,當中的椰水,主要提供營養,並會隨着椰子的成熟,變成白色的椰子肉。天然的椰子水含百分之九十五的水份,少量糖份及不同的微量營養素,脂肪量極低。原個椰子連着肉吃,與只喝椰子水相比,立即變得高卡高脂,熱量由四十六千卡上升到二百三十千卡,脂肪由大概零增加到十克,當中一半更加是飽和脂肪。

          有動物研究發現椰子水對心臟、血糖、腎等不同方面有益,但現階段仍需要更多研究去確認飲用後對健康的益處。當然,椰子水比很多運動飲品、汽水及果汁都低糖,可以作為較健康的選擇,但要查看飲品包裝上的成份表,以確認沒有額外添加糖份。最後,你們覺得我「老土」都要說一句,零熱量的水和清茶最健康,記得要多選擇,作為日常飲料。

        澳洲註冊營養師

        香港營養師協會認可營養師

        邱晴
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完