Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

「任何仁」變身暖男 教市民安全用暖爐

2018/12/10 04:12:15 網誌分類: 生活
10 Dec
          任何仁最近真係好盡責,前日喺消防處同大家見面,返到屋企見天氣轉凍,仲出post提醒大家要注意暖爐使用安全,認真暖男啊!任何仁都係着緊佢件標誌性藍色連身衣,今次post出嚟嘅相仲睇到原來佢有戴手錶㗎。佢首先提提大家,天氣凍用暖爐前要檢查有無損壞,佢仲認真到攞個放大鏡去check啊,真係好仔細。

          跟住就係用之前要先清潔,畢竟咁耐無用,點都會鋪咗塵,避免火燭都係抹乾淨啲好。然後提提大家一樣嘢,呢樣好多時都會忽略,就係要預留獨立插蘇位,如果同其他電器一齊用拖板,超出電力負荷就唔好啦。

          最後最後,記得使用時,要同電爐保持適當距離啊。記得之前網上一度流傳啲貓主子,因為太近暖爐而烤焦啲毛,見到真係好心痛。有養寵物嘅,記得要幫主子們保持距離啊。

        Kelly Chu
■任何仁提醒大家要安全使用暖爐。
 ■任何仁提醒大家要安全使用暖爐。 
回應 (0)
我要發表
user