食乜好
食乜好
食乜好

北歐風咖啡店

2018/12/21 04:12:46 網誌分類: 生活
21 Dec
          臨近聖誕,Holiday Mood又來了,每天都想找地方與朋友Chill一下。最近米珠蓮與朋友P行經柯士甸道,見到一幢新落成的酒店「Page Hotels」,打算入內八卦一下,估不到一推開門便是酒店大堂連咖啡廳Page common,果然有驚喜。

          這裏地方闊落舒適,有長枱,又有單邊位,有種置身北歐咖啡店的感覺。朋友P點了杯普通Latte,米珠蓮最愛貪新鮮,見有杯名叫Coffee Sangria的東西,想也不想便決定一試,再加多份鹹牛肉炒蛋多士大家Share。朋友P說Latte沖泡出色,不單止奶香,還有淡淡咖啡味。至於Coffee Sangria,與西班牙飲品Sangria幾相似,但就將紅酒換成咖啡,再加入新鮮水果調配而成,飲落夠清新又有果香,與咖啡出奇地夾,且有回甘,愈呷愈啱Feel。

          至於鹹牛肉炒蛋多士,正是米珠蓮與朋友兒時那份味道!雖然不算特別出色,質素中規中矩,但邊食邊想起細細個在茶餐廳吃鹹牛肉多士的畫面,感覺返晒嚟!

        查詢:6386 4653

        米珠蓮
  
  
回應 (0)
我要發表
user