糖衣包裝

2008/03/24 22:58:36 網誌分類: 飲食
24 Mar
        近排某快餐店係電視賣廣告,話新出甚麼南冰魚餐咁上下嘢。我見個樣懶靚咁,味心思思去試吓,點知唔試由自可,一試把幾火。廣告相show 出嚟嚿魚故然同實物差好遠,食落就真係唔知同以前有點唔同?一路食一路唸起兩三年前呢間公司出既廣告,該陣好似話佢地係蘇格蘭定北歐揾魚做魚柳,咁唔通做開該種魚柳既魚由北極游咗去南極?

        跟住下晝外賣令一間名牌快餐店,試吓新出個雞包。今次重攪笑,個盒寫住番茄雞包,但係裏面一啲番茄都無。而我同事該個好少少,都有一塊番茄咁多。我食住個齋雞包,就想住揾大歌星拍廣告真係值得,個廣告精彩之處將個平凡到連番茄都落漏既包,都可以有我哋呢啲傻仔幫襯。

       其實兩間公司係香港咁大,想加價咪加價囉,唔駛做曬大龍鳳姐!真係想做好啲,不如係出品道落功夫,行政由上而下都統一啲。就唔會好似而家咁,形象同現實一啲都唔夾。

 

 

* 以上文字全用香港口語及大量白字表述,如閱讀時引起各方困難及不安,請多多包涵。

*以上文字純粹個人幻想,內容和事實可能不符。

回應 (4)
我要發表
2008/04/03 09:25:03 回覆

早晨啊~請你吃早餐唷

2008/03/30 17:12:34 回覆
廣告是謊言的一哥
則卷小雲
則卷小雲 2008/03/27 04:20:28 回覆

賣花的人當然會讚花香啦! 廣告的東西,不可盡信啊!

2008/03/25 00:14:26 回覆
所以廣告不能盡信啊~ 不然..會好失望
user