Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 灣仔會展「走塑」快人一步 | Executive日記

2019/01/17 04:12:58 網誌分類: 生活
17 Jan
        

政府喺四月底推出外賣餐具走塑計劃。其實,好多有心機構,一早就全面改用循環再用嘅外賣餐具,灣仔會議展覽中心就係先行者。灣仔會展一姐梅李玉霞(見圖)話,佢哋一早就為外判商嘅工人提供可循環再用嘅不鏽鋼餐盒,而且使用麥萃或蔗渣等可降解飯盒,全面支持環保。

  梅李玉霞話,為咗推動展覽會議業環保同減塑,會展中心引入可重用嘅不鏽鋼餐盒,截至上月,已經有10間外判機構支持,工人使用嘅不鏽鋼餐盒,約有2000個。Kelly見嘅餐盒又實用,用微波爐翻熱食物好方便,清洗容易又乾淨。

  梅李玉霞仲話,會展中心早於2018年就推出「減塑行動」,所有餐廳及小食亭停用即棄塑膠餐具同塑膠飲管,並喺去年10月開始逐步轉用環保餐盒,包括可以自然分解嘅蔗渣餐盒、直接當廚餘回收嘅麥萃植物纖維餐盒,預計下月就成功全面「走塑」,比起政府要求飲食業「走塑」嘅步伐快好多,真係好有心。

KellyChu

梅李玉霞手持蔗渣飯盒。
 梅李玉霞手持蔗渣飯盒。 
回應 (0)
我要發表
user