Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

鄭萃雯Keep住靚樣 潮玩十年前後挑戰 局長變髮源「頭」減廢

2019/01/18 04:12:27 網誌分類: 生活
18 Jan
         Kelly近日發現好多上潮興上網玩「10 Years Challenge」,啲帖文瘋狂洗版!唔少人貼出自己十年前後嘅相做對比,一眾高官名人玩埋一份,跟風挑戰。有人經十年洗禮,居然冇變,好似新聞主播鄭萃雯一樣咁「省鏡」!但兩位男局長嘅轉變就有好大對比,聶德權髮線無乜後退,而黃錦星就退到光禿禿。

         一眾名人響應「10 Years Challenge」。無線新聞主播鄭萃雯喺個人專頁上載對比照,十年前後同樣坐喺一張電腦枱前,擺住同樣嘅pose,佢個樣一啲都冇變,仲係咁「省鏡」!網民留言大讚「點解我唔覺有變」、「仲靚咗」、「不老的傳說」。Kelly都好想向佢偷師,點先可以keep得咁好呀!

          政制及內地事務局局長聶德權同環境局局長黃錦星都玩呢項挑戰,但「遭遇」大不同!聶德權上載自己十年前後嘅對比圖,話自己十年前做社署署長,成日探訪需要關懷嘅人,十年後工作崗位變咗,但關懷無變。Kelly見佢十年後個樣同髮線都冇乜變,認真厲害!

          黃錦星就唔同喇!佢玩得仲勁,貼出自己三十年前同今日嘅對比圖,後生時佢頭髮濃密,話「眨眼三十幾年!年輕時,已酷愛郊遊、行山及露營」,不忘宣傳環保,「為環境揼少啲慳多啲」,樣貌變化不大,但由一頭黑髮變成一條青絲不留,網民關注到呢一點,留言話「局長果然從源『頭』減廢」、「用邊隻洗頭水?」,笑到Kelly碌地!

        Kelly Chu
■鄭萃雯個樣一啲都冇變。
 ■鄭萃雯個樣一啲都冇變。 
■聶德權頭髮依然濃密。
 ■聶德權頭髮依然濃密。 
■黃錦星玩大啲,貼出三十年前嘅相同今天對比。
 ■黃錦星玩大啲,貼出三十年前嘅相同今天對比。 
回應 (0)
我要發表
user