企業熱話
企業熱話
企業熱話

理賠師係保險界守護神?

2019/02/12 04:13:00 網誌分類: 生活
12 Feb
          前排身邊靚太晚晚煲大台套講保險嘅劇集,佢話呢個題材夠新鮮所以係咁煲!小弟都覺得以保險做主題嘅劇種真係較少,睇睇吓裏面嘅主角做嘅理賠師喺現實保險業界又真係好重要,唔單止負責跟進保險索償咁簡單。據知單係2017年,保險業就賠咗261億港元財產保險賠償,可想而知佢哋肩負幾咁重!

          同保險業前輩傾開,保險公司收到索償表格,理賠師會根據保單條款,審視投保人提交嘅資料去批核索償,過程中好多時要同公證行、律師、警察、醫護人員等專業人士合作,有時仲要親身去事發現場調查,絕對唔簡單!如果不幸發生大型天災人禍,保險索償嘅申請同查詢更加係排山倒海咁湧嚟。前輩仲話保險公司知道發生大型事故後,會主動聯絡受災客戶,盡早協助佢哋渡過難關!

          不過,唔少人以為買咗保險就「滴水不漏」,有時因為唔了解又或者未睇清楚保障範圍,對賠償有期望落差時,理賠師就要好有耐性同客戶解釋,點樣喺有依據之下作出合理嘅賠償。另一方面,近年呢行亦面對新挑戰,尤其不法之徒嘅貪婪,企圖呃保險賠償,手法更層出不窮,害群之馬最終會令保費上升,令人人受害。所以業界推出預防保險詐騙偵測系統,用高端人工智能分析索償資料,偵查保險索賠詐騙,特別係重複索賠同有組織嘅騙案。

          小弟就覺得無論科技幾勁都要人才配合,唔只理賠師缺人,其他保險業中後勤崗位亦好需要新血接棒!保險業有個由政府資助嘅暑期實習計劃開始接受申請,截止日期係3月29日,讀緊大學嘅不妨參加,話唔定發掘到自己嘅事業方向,做個真正守護神!詳情請瀏覽:https://www.instalent.org.hk/tc/content/sip

        Jacky哥
回應 (0)
我要發表
user