Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

屢遭挫敗 悟未必是災難 全馬「一哥」周漢聶多才多藝

2019/02/20 04:12:15 網誌分類: 生活
20 Feb
         渣打馬拉松,曲終人散,一位年輕人吸引Kelly嘅目光。佢就係喺全馬本地男子組以破紀錄成績奪冠嘅周漢聶,呢位陽光青年人喺中文大學讀心理學,讀書成績好之餘,仲彈得一手好鋼琴,又係運動健將。表面上佢係人生勝利組,原來佢面對過「失敗」,領悟到「失敗是必須的,但未必是災難」嘅道理。

        讀緊中大心理學系三年班嘅周漢聶,係男子三千米障礙賽及4×1,500米接力香港青年紀錄保持者,原來佢仲係鋼琴高手,自小學開始學鋼琴,到o依家考演奏級,佢自謙有點遲,但同一時間佢又係一名運動健將,所以Kelly覺得佢好叻仔。

          佢讀書嘅成績一樣標青,一直想做醫生,但到聯招放榜竟然只差一分先可以考入醫學院,初嘗敗績,佢自言當時嘅心情就好像世界末日一樣,後來佢選修心理學,雖然第二年嘅成績足以申請轉去醫學院,但佢體會到醫治人心同醫治人身同樣重要,所以最終選擇留在心理學系。

          唔好似為佢運動場上好威風,佢亦曾屢遭挫敗,例如千里迢迢到加拿大受訓參賽,查看賽果卻發現因跨欄犯規而被取消資格,自此以後佢不斷練習跨欄,睇好多有關運動心理學嘅書,最終在三千米障礙賽成功打破香港青年紀錄。

          佢話:「勝利的感覺很美好,也讓我領悟到雖然人人都討厭失敗,但失敗是必須的,也未必是「災難」,它可能會引導我走更適合自己的路,又或者鞭策我把一件事做得更完美。」真係講得好啱,值得青輕人學習。

          Kelly為周同學打氣,希望佢繼續馬拉松比賽爭取佳績,達成佢進軍二〇二四年巴黎奧運嘅心願。

        Kelly Chu
■周漢聶是一名陽光青年。
 ■周漢聶是一名陽光青年。 
■周漢聶讀書成績標青又彈得一手好琴。
 ■周漢聶讀書成績標青又彈得一手好琴。 
回應 (0)
我要發表
user