Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

馬會復活節同樂日 啱晒一家大細

2019/03/19 04:12:11 網誌分類: 生活
19 Mar
          三月過咗一半,好多打工仔就計劃緊點利用復活節假期,Kelly就有好介紹,賽馬會將於復活節假期舉行一個同心同步同樂日,重點活動包括邀請約千名來自本港中小學及非政府機構夥伴嘅參與者,喺摺紙藝術家陳柏熹帶領下,挑戰「最大規模的摺紙課」嘅世界紀錄。另外亦有好多親子活動,包括「同心愛家人」區及「同慶復活節」區嘅遊戲,啱晒一家大細。小朋友仲可以同可愛嘅雪特蘭小馬合照,甚至有機會一嘗策騎小馬嘅樂趣。大人亦有好節目,就係曼聯名宿安迪高爾將現身,同大人細路一齊踢吓波,真係復活節留港嘅消閒好活動。

          大家三月二十五日(下周一)上晝十點開始可以登入Ticketflap (www.ticketflap.com/zh/rht)買飛㗎啦。

        Kelly Chu
回應 (0)
我要發表
user