Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

環保餐具周街掉 「走塑」變「走數」?

2019/03/20 04:12:16 網誌分類: 生活
20 Mar
         「走塑」定「走數」?有網民喺社交平台發帖,質疑一間初創企業推出租膠餐具畀遊客喺長洲買小食,稱之後會回收消毒再用,點知發現有一大堆膠兜被棄於街上,無被清洗重用,質疑與原意背道而馳。Kelly覺得主事人要檢討吓,快啲補救。

         呢個初創企業去年八月喺長洲舉行一個叫「無塑好日子.長洲」嘅活動,遊客去「掃街」前,只要支付二十蚊按金,即可借用環保餐具,用過嘅餐具會被清洗消毒,其後再用。

          不過,日前有長洲居民就見到有一堆膠兜被棄街上,好似廢物咁,事件引來網民質熱議,「如果膠兜用完,可以送畀學校或老人團體,總好過現在當垃圾丟棄。」呢間初創企業回應指,已回收大部份餐盒,但承認有二百五十個餐盒遺漏咗,事前並不知悉,佢哋已經聯絡回收公司,要求收回餘下餐盒,並送去工場清洗及消毒,仲話就事件引起社會嘅關注同誤會而致歉。

          Kelly覺得推動環保係好事,但必須要有良好嘅管理同執行力㗎。

        Kelly Chu
  
回應 (0)
我要發表
user