陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

全素新丁

2019/03/20 04:12:55 網誌分類: 生活
20 Mar
          隨着素食風愈來愈流行,筆者近日收到好多有關「全素」的查詢:「何謂全素?」

          素食除了是指以植物為主的飲食,還可分為四大類:蛋奶素、奶素、蛋素、和全素食。而「全素食」是最嚴格的,基本上所有動物製品,包括蛋、肉、魚、奶製品和蜂蜜都不吃。而主要食糧為:蔬果、麵包、穀物、豆類、黃豆類製品、堅果和種子。

          「哇!咁食會唔會唔夠營養?」好多人都擔心食素,尤其「全素食」,會導致營養不良,但只要多注意食物選擇和配搭,食素一樣可以營養均衡。除了蛋白質,大家要多留意以下幾款營養素:

          鐵質:可從豆類,綠葉蔬菜,堅果和種子等食物中攝取。但要留意植物性食物中的鐵為「非血紅素鐵」,比起動物性食物裏的「血紅素鐵」是沒那麼容易被吸收。建議多吃含豐富維他命C的蔬果如:紅甜椒和奇異果,幫助身體增加鐵質的吸收。

          鈣質:純素飲食不包含乳製品,植物來源包括加鈣植物奶,硬豆腐,堅果類,芝麻和綠葉蔬菜。

          奧美加3脂肪酸:植物來源包括核桃,亞麻籽,奇亞籽,大豆油等。

          維他命B12:僅天然存於動物類食品中。但亦可在一些特別加添了維他命 B12 的早餐穀物、豆奶或其他食品如營養酵母裏找到。

          除了要均衡攝取各種營養素外,選購食物時,應查閱包裝上的標籤了解食物的營養成分,如有需要按醫生和註冊營養師的指示,進食適量的營養補充品。

        香港營養師協會認可營養師

        加拿大註冊營養師

        陸蕙華
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖