浸溫泉

2008/03/29 12:08:18 網誌分類: 生活
29 Mar

剛才看左丁山篇散文,講去日本浸溫泉,一入到去室內,日本人即刻去晒浸露天池;一去到浸露天池,班人就齊齊出番去桑拿位。左丁山友人話:「係咁架,日本男人唔知點解,好怕--或者好憎同外國人一齊浸。」

其實,冇話唔知點解既。

第一,日本人自尊心重。自負那話兒超巨型就話唧,玉帛相見,萬一輸了給外國人,自己羞家都算,直情有辱國體嘛!

第二,日本人去浸池,很靜的,大家都很守規矩。咱們去到,若是一大班人的話,對住d水,對住個天,又無電視又無機打,點會唔吱吱喳喳係咁嘈呀?對日本人來說,的確係幾disgusting架!

第三,呢個真係我地內地同胞既連累所致。我知道有不少內地同胞,在浸溫泉時不會先洗澡,結果如何當然不用多說了。至於忽然「急」起來,當溫泉是廁所的那種無恥之徒,也不在少數。好事不出門,醜事傳千里,這種事一傳十十傳百,自然人人見到都走夾唔抖啦!

那次我去日本浸溫泉,不出半句聲,人家也分不到我是不是本地人,相安無事。

回應 (1)
我要發表
2008/03/31 18:12:04 回覆
難道你的樣貌長得很像日本人 ? !
user