紅菜頭好處多多

2019/04/04 04:12:57 網誌分類: 生活
04 Apr
          近期家人愛上用紅菜頭煲蔬菜湯,說十分有營養及有益,我當然舉脚贊成。

          紅菜頭含豐富纖維、多種維他命及礦物質,而令紅菜頭看起來鮮艷的物質(Betalains),有抗氧化及抗炎症的功效。除此之外,紅菜頭中的天然硝酸鹽(Nitrate),進入身體經過消化及各種轉化後,會幫助擴張及放鬆血管,令血液流通順暢,可幫助降低血壓,減低心血管疾病的風險。

          隨著年紀增加,腦部血液循環減少,有可能令認知能力下降,引致老人癡呆症。所以現時有討論如果紅菜頭能夠暢通血管,可傳送更多氧氣到腦部,有助延緩老人癡呆症發展。另一方面,有研究針對紅菜頭汁作為運動補充劑的功效,血流量的增加可將氧氣輸送到肌肉,對長時間的持久運動或有幫助。

          大家可能聽過添加硝酸鹽醃製的加工肉類,與癌症風險有關。但進食含天然硝酸鹽的蔬菜,只對健康有益處。其他豐富來源包括菠菜、蘿蔔、椰菜及各種綠葉蔬菜。

          除了煲湯,大家可以將紅菜頭烤熟、加入沙律或打成蔬菜汁。因市面上的罐頭紅菜頭一般都額外添加大量的糖份,所以記得盡量選用新鮮的紅菜頭,加入每日所需的三份蔬菜中。

        邱晴
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完