Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

創獨立廚廁 有公屋之父美譽 廖本懷最愛華富邨重建前故地重遊

2019/04/08 04:12:31 網誌分類: 生活
08 Apr
          一講起「平民豪宅」,好多人即時諗起港島南區嘅華富邨,呢個香港首個以市鎮形式興建嘅公屋,可謂劃時代創舉,亦係設計師、「公屋居屋之父」廖本懷嘅驕人成就,華富邨重建在即,好多人不捨,廖本懷本人昨天故地重遊,同一眾房委會嘅舊同事一齊入邨行番個圈,佢仲祝福邨民開心健康。

          華富邨唔單止係香港首個以市鎮形式出現嘅屋邨,邨內有獨立嘅商場,成為本港創舉,更係大部份由房委會喺七十至八十年代規劃同落成嘅公屋樣板,例如麗瑤邨、長青邨、禾輋邨等,都係參照華富邨模式興建。

          華富邨採用雙塔式設計,喺近海邊嘅大廈主要是較矮嘅大廈,咁嘅佈局令更多住戶擁有海景,所以有「平民豪宅」之稱,呢個設計就係出自首任華人政務司廖本懷之手。佢唔單止設計咗當時嘅公屋藍本,仲創立咗居屋、綠白表申請機制等,沿用至今,所以佢又有「公屋居屋之父」嘅稱號 ,係香港房屋史上舉足輕重嘅人物之一。

          一四年政府宣佈重建華富邨,期望可以增加單位供應,消息一出引來唔少人嘅不捨。昨日現年九十歲嘅廖本懷親臨華富邨緬懷,喺活動入面播咗佢以往嘅一個採訪短片,憶述有次巡視,一名居民同佢講好鍾意華富邨,因為有獨立廚廁,仔女嘅哮喘都變好咗,令佢相當有滿足感。

          廖本懷同一班舊同事係邨內行翻轉,話自己最鍾意就係華富邨,每次坐飛機經過,都會一直凝望華富直至睇唔到為止;最後都祝願居民開心健康,話自己「無咁好彩」,未曾有機會喺華富邨居住。

        KellyChu

        
■廖本懷在華富邨重建前再故地重遊。p/  
 ■廖本懷在華富邨重建前再故地重遊。

   

■華富邨係香港首個以市鎮形式興建嘅公屋。p/  
 ■華富邨係香港首個以市鎮形式興建嘅公屋。

   

回應 (0)
我要發表
user