婚享 - 如何寫blog 增加「被feed」率!

2019/04/11 12:00:44 網誌分類: 生活
11 Apr

睇咗《婚享同學會》(https://wow.esdlife.com/wedding-union)嘅blog 咁耐,睇得出好多同學仔都寫得好有心機嘅!好多謝咁多位踴躍「婚」享!

明白各位同學辛辛苦苦寫完一篇blog都希望多啲人睇到嘅心情,咁究竟點先可以增加被小編揀中嘅機會率,feed 個blog去Facebook,甚至乎揀做top blog呢?就等小編公開7大要訣!

1) 要有相、有相、有相!重要嘅事情講三次!有時見到同學寫嘅分享好詳細,小編都好想feed的,但奈何搵勻成個blog 都無!相!無相嘅blog小編係好難feed嘅,建議每個blog 都要有5張相或以上~

2) 相片要original!即係自己影嘅~ 例如有啲介紹姊妹禮物、結婚蛋糕、場地佈置嘅blog,係就係有好多相,但其實係「攞」嗰間鋪頭IG/fb 嘅相嘅,咁就唔係幾好喇~

3) 相片上面唔好有logo!見到各位同學仔pre-wedding 或者big day 嘅相咁靚,好多時小編都好想feed嘅,但如果大大隻photog logo 喺張相度,又係好難做的~ 總之,咩相都好,麻煩留意下有無嗰個vendor嘅logo~

4) 繼續都係相嘅問題!其實各位同學仔都好靚架!大大方方show自己嘅靚樣出嚟,唔好用啲奇怪emoji遮住自己啦!小編見過有同學「整濛」咗自己個樣,非常恐怖,感覺像鬼片,千萬不要。另外,小編不明白,為什麼有同學會用一個心心只遮住自己的咀,但其實大家都看到她的樣子的……

5) 仍然都係相嘅問題!繼遮住自己個樣之後,有啲同學好鍾意將啲背景馬賽克 (?),同理,小編實在feed 唔落手……

6) 講咗咁多相嘅問題,其實分享嘅主題同內容都係好重要嘅!明白MUA、photog、gown好多b2b好重視……但大家講來講去都係嗰類嘢,小編好難同一個主題無限feed 的…尤其係top blog,就算大家寫得好好,小編都總不能揀10篇top blog 都係試婚紗嘛~ 其實婚禮入面有咁多範疇,都可以講下架!甚更乎大家嘅心路歷程,有咩開心唔開心,加多幾張相 (重點) ,都不妨開心share 俾咁多位同學仔~

7) 退一萬步,其實分享MUA、photog、gown都無問題,一樣可以寫得好彩精的!除咗「細心」、「性價比高」、「bling bling眼」、「自然不造作」之外,大家不妨寫多少少個人感受:同個vendor接觸嘅過程係點架?中間有無發過咩事,令你咁鍾意佢哋呀?etc etc

最後,希望大家繼續多多支持《婚享同學會》,一齊「婚」享好blog!

回應 (0)
我要發表
user