地獄的股市

2008/03/31 01:13:05 網誌分類: 投資
31 Mar

 

 

投資界流傳著一個笑話:一位縱橫交易廣場多年的股市交易員蒙主恩召,在天堂大門前上帝憂喜參半的告訴他兩個消息,好消息是他有資格進天堂,壞消息卻是天堂提供給交易員的名額已經額滿,他沒辦法進入天堂。

 

這位交易員不疾不徐的對上帝說:「仁慈的上帝,在我下地獄以前是否可以賜福我一個機會,向天堂內的住戶講一句話。」上帝點頭答應之後,只見交易員向天堂裏面大喊:「地獄的股市今年會上漲500%。」突然天堂大門開啟,裏面的交易員爭先恐後地奔往地獄。

 

上帝笑說:「現在你可以上天堂了!」這時這位交易員猶豫了一下,說道:「嗯,我覺得我還是先去地獄看一下好了,說不定這個傳言是真的哩。」

 

很多朋友的投資資訊來源可能來自周遭的親朋好友,「聽某某人說投資某某牛熊証不錯,聽說已經賺了多少倍了」,這種對話似乎常常成為我們投資決策的主要原因。

 

投資市場常常會充斥著各種不同的訊息,發佈消息的背後可能有不同的動機,當訊息不斷的流傳時,影響力逐漸發酵,直到事實赤裸裸的呈現在陽光下。

 

故事中交易員為了上天堂發佈假消息,最後連自己也相信了。所以投資最重要的關鍵還是在於明辨真偽,瞭解投資價值的基本面才能避免買高殺低,為人推波助瀾,不自覺害了人,而且也害了自己

 

願以此文與各位業餘交易員互勉之。

 

回應 (140)
我要發表
2008/03/31 22:51:21 回覆

YY 太 : 對不起, 提起你的傷心事。

亞 K : 對, 珍惜眼前人。

過師兄 : 自殺的人很多時在做決定時都以為自己當時很痛苦, 只有死才可以解脫, 死就是唯一出路, 死了就沒有痛苦。

2008/03/31 22:49:43 回覆

大家買米講得好happy, 新年前我買的一包5kg米,依家仲未開,一年都唔知食唔食到3包米.

小K控股,有很多轉變,星期六開始了青年聚會,即是團契,人唔多,十幾個,仲有3個是我主日學班新加入的姊妹,雖然都唔熟,但感到大家好熱心,分享探短宣隊,年紀相近,應該熟得到.

亦加入了姊妹們的讀經小組,開始了讀經計劃,每一季睇200章,完成就有20元書卷,我以前都得唔少書卷呀,剛開始箴言.要多求智慧. 

還有一樣,就是唔做夜鬼,盡量11點前休息,唔超過12點.

係時候休息. K

2008/03/31 22:38:27 回覆
有緣人:知道,是真空包裝的!!
2008/03/31 22:27:27 回覆

過兄 : 咁有冇第二個 website ?

大件 : 你是否買真空包裝那款 ? 真空可以擺耐D, 唔會生穀牛, 千奇唔好買麻包袋那款喎。

2008/03/31 22:23:41 回覆
我都剛剛去了超市抬了一袋米回來,ha~~~!!!
2008/03/31 22:21:27 回覆

那個 website 已 cancelled.

2008/03/31 22:21:15 回覆

MOS :

我已去了mos burger 吃包包啦, 試了摩斯芝士漢堡 及 海鮮珍珠堡, 味道及汁料都不錯, 但卻貴了一點。不如你比張八折卡我啦 !

2008/03/31 22:08:24 回覆

過兄 :

你買哂D 米, 我仲未買到, 就嚟冇米開飯啦 !

記得很久之前, 你比過一條LINK 我, 裡面有好多肥師奶得意公仔, 請問可否比多一次我呀 ? 唔該哂 !

2008/03/31 22:01:20 回覆

Hock,

得閒記住再路過,Welcome.

2008/03/31 21:57:53 回覆
Yeah. 曾經路過多口搭咀!
2008/03/31 21:55:33 回覆

Hock,

Oh, Jack!

2008/03/31 21:50:21 回覆

My original name is Jack.

Nice to meet you.

2008/03/31 21:48:38 回覆

Hock,

失敬!你原本網名是什麼?

2008/03/31 21:47:30 回覆
唔係碼三點不露都兒童不宜?
2008/03/31 21:44:17 回覆

Hock,

我怕兒童不宜!

2008/03/31 21:42:51 回覆

yy tai,

你是性情中人!

有時,很多事情不由人決定,亦沒得問點解,更加無如果!

人生,有很多未可知。有時,停下來,想一想,會有不同結果!

 

2008/03/31 21:41:11 回覆

妳好

她是日本AV女星,做妳的logo必定迷死男人可惜我是男的,不適宜無端端變性呀。

2008/03/31 21:33:25 回覆

Hock,

Hi, nice to meet you.

這個女孩是誰啊?

點解唔做你的logo啊?

2008/03/31 21:31:13 回覆

YY,IYY:

當事人是很無奈,因為,這不是他個人的選擇,或者可以說,是不出於個人的選擇,不是他自已選,是情緒與病情作出推動. 

生命無常,大家要珍惜眼前人. 

晚安.   

2008/03/31 21:24:10 回覆

過嫂,妳忘記更換網誌的相片。哈。

2008/03/31 21:18:27 回覆
亞 K : 真的很難想像, 他很愛美, 卻選擇了一個破壞力很強的自殺方式。
2008/03/31 21:08:10 回覆

Dear IYY

我都不會忘記可怕的一天, 感覺好不真實,好不能相信. 雖然不親身識哥哥, 但心中哥哥有一值位.好像一個陪自己成長的大哥哥. 從報紙知,他是一個心地好好的人. 對朋友好好. 唔明唔明為什麼擁有這麼多的哥哥捨我地而去, 心中好不開心, 哭,哭, 哭了2星期, 因為接受不了.

這是第2次於新聞中,聽到重要/所識的人死去.上次的是在紐西蘭車禍死去的好朋友, 同樣是心地好好的人. 上天對他真是太殘忍, 短短的2年一個一個取走他兄長,父親,媽媽的生命, 他一一捱過,再站起來,從新一人生活,與唯一的兄嫂共同努力先父的遺下公司, 上天於中國年28的旅行,把他取走...有很久,我好怕旅行, 行過他家門就哭, 有時人生,是苦多, 我地要好好珍惜生命及眼前的每一人, 每一天, 幸福不是必然的...

願離去的人, 在新的地方好好下去.  yy太  

 

2008/03/31 21:05:48 回覆

你地攪邊科,大家玩性別大轉移, 過兄變過嫂,亞毛變mos先生,哈哈.

IYY:有同感, 同樣不能忘懷.可能身同感受,知道有些事情是身不由己,你問他真的是想如此嗎,他答唔到,因為已經是被情緒控制, 活在恐懼懷疑同悲傷中. 如果家人唔係貼身跟隨,可能小K....好彩, 仲邊有得再重新營業呀.    

2008/03/31 20:50:51 回覆

IYY: 

我當時在公司,周圍d同事講到興合合,但無人敢 confirm ...

返到屋企,電視新聞報導確認。

2008/03/31 20:45:46 回覆

Mos : 我得兩部單鏡反光菲林機, 一部 Canon, 另一部係 Nikon。Leica 太貴, 買唔起。單鏡反光 dc 冇買過。

Charlie : 過嫂 ?! 唔係卦 ?!

過師兄 : 我永遠不會忘記 2003 年 4 月1 日。當天我在髮型屋做顏色, 因為兩星期後要拍婚紗照。正在洗頭的時候, 新聞傳來報導有一名男子姓張名國榮在港島文華東方酒店 .....。我當時呆一呆, 新聞並未確認他就是 Leslie Cheung, 可是報導卻十分煞有介事地提及該名男子姓張名國榮, 我心想 : 不是吧, 在愚人節 .....心往下沉 ......

在等待吹頭的時候, 再傳來新聞報導確認他就是他 ...... 當天髮型師真有水準, 頭髮整理得很好看, 可是我的心情卻很差。

2008/03/31 18:41:50 回覆
無呀,因為兒童不宜呀!
2008/03/31 18:38:21 回覆

以前有無睇過?

 

2008/03/31 18:34:52 回覆

mos

無睇啊!

2008/03/31 18:34:18 回覆

Charlie

你好搞笑呀!

2008/03/31 18:25:06 回覆
Charlie:你都一齊攪笑
2008/03/31 18:20:18 回覆
哥哥:昨晩有無睇春光乍洩?最尾哥哥係燈到看到乜野?
2008/03/31 18:05:49 回覆

netnet,

作為一個中國人點可以不學好中文呢? 全世界有多少人在學中文啊! 不要搞到鬼佬的中文都好過中國人了!!!

2008/03/31 18:04:21 回覆

過路人 (沒有性別):

我可以用過路人, 但是回應中要用 "你" 還是 "妳" 呢? 看來只能用 "您" 了! 不過, 我唸下, 可能應該叫 "過嫂" 先啱!?

2008/03/31 18:00:34 回覆

小慧

我今晚換過張相,換埋個名,重新開始。

2008/03/31 17:58:16 回覆

過兄變成過姐姐!ms .mos 變成 mr.mos ....

頭暈 ing ~~

2008/03/31 17:55:39 回覆

毛兄

聽日4月1日,當年聽日 ... 百般滋味在心頭!

2008/03/31 17:54:25 回覆

小慧

些些,d錢要嚟買米定相机好呢?

2008/03/31 17:53:04 回覆
哥哥:唔鐘意我叫你過姐姐甘我學netnet甘叫你哥哥,不過個名都係可圈可點
2008/03/31 17:52:46 回覆

過兄 / 螢妹 / mos ,

我頭先講錯左個價錢呀!當時買時應該係 41xx元,送一張 1G咭、腳架、兩粒電、防花貼。

現時在百老X ,好似係賣緊38XX 元,送一張2G咭、腳架、一粒電、防花貼 & 相機套,用恒生信用咭可以做免息分期十八個月。

如果以呢部要 SET 日期既話,我記得唔太難,去MENU 度,跟住步驟做就 OK 。

2008/03/31 17:48:13 回覆

IYY:你都有幾多機wor,鐘有邊d機?有無單鏡反光相機?

 

2008/03/31 17:40:04 回覆

IYY

明白,咁你買部 G9,放响我庶,你要用就 call 我,我做 camerman.

2008/03/31 17:37:08 回覆

小慧

亞螢同mos想知 canon 點 set 日期,我部 canon 係戰前產品,好難講解,你得閒可否研究研究?

你post 嘅相闊度唔可以超過600架,要整細d至得。

2008/03/31 17:35:06 回覆
螢螢, 過師兄 : Powershot G9 係好野黎架, 但係我地一出街就奶粉, 奶樽, 水壺, bb 衫, 尿片 ..... 一個大背包 ...... 所以挑了較薄較細 + 影"動作"照片較佳的 dc, 可放衫袋褲袋, 隨時拿出來影對孖寶。但如果你地影 firework 和夜景, G9 會比擁有 Leica 鏡頭的 Panasonic 好, 而且 G9 的 wide shot 亦較強。
2008/03/31 17:27:16 回覆

螢妹 ,

帶出街,有 d 人會 覺得唔太便,但係..我就覺得 ok 囉~!

2008/03/31 17:25:51 回覆

過兄 ,

我係舊年年尾買架,好似係 43xx元,( 而家應該平好多 ,同埋會送埋相機套 )  送多兩粒叉電 & 一張 1G記憶咭,呢部機都幾容易用囉~唔識影相都可以影到幾靚既相出黎架!

你未有機咁快要知道點 SET 日期既~~?而家部機唔響身邊,講唔到添~SORRY AR !!

哈哈..真係丫,去打波都影相?集體照就有既~!但係 D 相太大張呀~SEND 唔到出黎,之前都想 SEND 畀 ki 睇,但係...試過係唔得既~~!

2008/03/31 17:24:25 回覆
小慧, g9係咪好大個ga?? 我用開ixus嗰個係列,細細個~
2008/03/31 17:15:36 回覆

小慧

send d 照片 sample 嚟睇吓吖,最好係你打籃球d 相。

2008/03/31 17:14:13 回覆
小慧:G9都幾厚wor, 可唔可以登d相來看下1210萬像素有幾強。
2008/03/31 17:14:12 回覆

毛兄

Thx. 咁市价$3800左右,唔算貴,唔知好唔好用呢?

2008/03/31 17:08:21 回覆
瀏覽更多回應 正在載入...
user