Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

在此與情人親吻祈求愛情永固 聖母院前一圓點 法國人的中心

2019/04/17 04:12:24 網誌分類: 生活
17 Apr
          Kelly昨天未瞓醒,手機中嘅巴黎聖母院大火訊息就鋪天蓋地而來,好心痛,好希望呢個咁重要嘅建築文物快啲復修好。不期然想起喺聖母院前地有一個金屬點,被視為法國人嘅中心點,好多情侶會企喺上面接吻,祈求愛情永固。

          聖母院嘅雙塔建築,係巴黎重要嘅地標,每年都吸引全球遊客慕名前往。

          Kelly年前喺夜晚時份到訪,喺燈光照耀下,錯落嘅陰影突出浮雕嘅輪廓,個教堂更顯神聖同華麗。

          相比聖母院本身,鮮為人所知嘅係,教堂前地有一塊被稱為Point Zero(巴黎零點)嘅八角形黄銅板,雖然佢喺一片混凝土上,唔太顯眼,但大有來頭。

          Point Zero不起眼,好多遊客未必搵到,但法國人視佢為國家嘅中心點,用以量度法國同世界各地嘅距離。

        遊人拋硬幣許願

          對於法國人而言,呢個點唔單止喺地理嘅中心,仲被視為法國嘅文化中心點,好多人以不同嘅方式紀念到此一遊,最廣為人知嘅就係拋硬幣許願,或者與情人站喺中心點上親吻,以求愛情嘅長久。

          小妹就曾站在Point Zero上拍掌,聽到迴音,感覺好浪漫。

        KellyChu

        
■巴黎零點嘅八角形黄銅板,就喺巴黎聖母院前嘅空地。p/  
 ■巴黎零點嘅八角形黄銅板,就喺巴黎聖母院前嘅空地。

   

■Point Zero被法國人視為國家嘅中心點。p/  
 ■Point Zero被法國人視為國家嘅中心點。

   

回應 (0)
我要發表
user