TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

理想與現實宿舍生活

2019/04/19 11:12:20 網誌分類: 生活
19 Apr

上到大學,唔少人都會考慮住宿舍,一黎就方便自己上堂,二黎就當然係識新朋友大玩特玩!但又係咪真係咁容易、咁簡單、咁開心、咁自由呢?

 

1. 申請住hall好易
個個都住hall,係真係大把人都想住hall!由於每間u嘅hall都非常爆滿,所以hall都會用計分制決定派唔派hall offer俾你。例如睇下你住得遠唔遠,屋企環境迫唔迫,而唔少人為左住hall,都會虛報地址,話自己住到無雷公咁遠。

 

 

2. Return Hall都好易
係住夠一個sem之後,你想繼續住hall就要申請return,而return可謂比新入hall更難。Return一樣要計分,唔止計你住邊,仲要計埋你玩左幾多課外同hall活動!例如你有玩校隊就可以另加10分,有玩過聯hall嘅比賽又會再有分加!除此之外,仲要睇埋個别hall係點運作。

 

 

3. 同roommate做好朋友
以為朝夕相對就一定會日久生情,同roommate成為好朋友?有好嘅夾得黎嘅roommate就係,遇上啲麻煩室友嘅話就唯有屈就一個sem,期待下個sem會更好吧!小編嘅朋友就曾經試過,萬聖節個晚小編朋友咁岩翻左屋企訓,第二朝翻到hall,就見到roommate同兩個光著上身嘅男人訓左係到,訓埋佢張床,佢真係黑人問號左。所以你話,有好roommate係幾咁奢侈同幸運。

 

4. 廁所環境
好彩嘅,你嘅roommate同toiletmate都正正常常、乾乾淨淨。唔好彩嘅,我真係恭喜你.jpg。小編朋友就試過同個好污糟嘅交流生share廁所,佢從來都唔做清潔,成個地下都係不知名毛髮都算,個廁所簡直臭過大㰖隧道個公廁!當刻真係會感覺到屋企係住得幾舒適,幾想有個人幫你搞掂哂啲清潔。

不過住hall一樣可以好開心嘅,有好嘅hall莊幫你融入個hall,搞好活動俾你玩,有好嘅roommate陪你開深宵心事台,聽你訴下苦。住得一個sem得一個sem,當係體驗下都唔錯!小編就係到同你講句住hall Good Luck!大學五件事又完成一件。

 

完整版原文:Hall life

此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。

想搵上門補習

回應 (0)
我要發表
user