則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

昨晚真有驚無險咯~

2006/12/09 00:00:21 網誌分類: 生活
09 Dec

 

      昨晚, 吃晚飯期間, 突然呯嘭一聲, 嚇了我一大跳, 整盞大廳燈從天花板掉下來, 幸好不是vanessa做功課時掉下來的, 若果那時掉下來, vanessa定必要進醫院去了~~

      還幸她昨晚很遲才做好功課, 攪到晚飯都要九點半才可以吃, 若果她早做完, 那麼, 吃完飯後, 她也坐在梳化上看電視, 後果就真的不堪設想了.

      真慶幸她逃過這一劫呢! 我到現在心情還沒有平復過來, 下次裝燈, 也選一盞輕的, 若果再掉下來, 也不用受太大傷害嘛~~

回應 (12)
我要發表
2006/12/12 20:13:13 回覆
唔好意思,我想回應一下亨利沈,呢的天花燈咁細,全世界的師父都唔會用拉釘,只會用膠塞同白剛螺絲,有良心就用三粒同大粒的。用拉釘會比佢地同行笑!
2006/12/12 01:36:37 回覆
 有驚無險﹐做到兩點。冇傷人都算好彩﹐有冇check埋其它吊燈有冇問題呀?
木村英明
木村英明 2006/12/09 16:51:57 回覆
可能是鬧鬼。
2006/12/09 11:07:49 回覆

睇番妳啲相就知個安裝佬偷工減料喇,從來係天花上安裝任何野,都一定要用至少二分吋半長拉釘,但睇番妳啲相就知一口拉釘都無用到,我自巳安裝42吋長光棺,都用3口拉釘喇,妳支燈跌洛泥扑吾到人算妳好啋咋,如果扑到人,破吾破相就吾知,入到醫院破傷風針都有排妳打呀

2006/12/09 10:59:36 回覆

Should be the problem of fixing bolts -- not deep enough, or not yet anchored to the concrete level but only anchored to the plastering layer, anyway it's not secured and dangerous. You had better check for the same of other ceiling lamps of your house.

It's not related to the weight of the ceiling lamp or the electrical workmanship. Next round, you should ask for a proper fixing of the lamp base.

Fortunately, Luck fell onto your daughter.

2006/12/09 09:09:55 回覆

點解吾找我,我有電工B牌架,包你妥,保用一世. 自己人嘛!

2006/12/09 05:28:22 回覆
我都有類似經歷...呢種設計似乎唔係太安全、麻煩...建議唔好再用,不如直接換一個球形慳電膽上去好過。
2006/12/09 00:53:04 回覆
上天保佑~
利小容
利小容 2006/12/09 00:47:16 回覆
Take care...
2006/12/09 00:23:46 回覆
吉人天相
2006/12/09 00:20:39 回覆
 係呀! Vanessa 真係好彩呀~
2006/12/09 00:12:21 回覆
好彩好彩, 大步 [LAUM] 過, 必有後福.
user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06