嬰幼兒防敏指引

2019/05/10 04:13:09 網誌分類: 生活
10 May
          近年兒童過敏問題愈見廣泛,有專家說可能是我們都太乾淨了!嬰兒如果自小沒有接觸太多細菌,當遇上一般情況下無害的環境致敏原,亦有可能會引發過敏反應。

          過敏症受到遺傳及環境因素影響,但營養及飲食亦極為重要。減少進食新鮮蔬果及魚類令纖維攝取量降低、改變奧米加-3對奧米加-6不飽和脂肪酸的攝取比例,以及減少陽光接觸,引致維他命D不足,都是過敏症的風險因素。預防勝於治療,於媽媽懷孕時及寶寶出生早期的飲食入手,是預防過敏症的最好時機!

          美國兒科學會(American Academy of Pediatrics)早前發表了最新的嬰幼兒防敏指引,以幫助預防濕疹、哮喘、食物過敏等過敏症,並再次強調母乳的重要性。

          寶寶出生後首三至四個月以全母乳餵哺,可減低兩歲前發生的濕疹情況;

          持續母乳餵哺至四個月以後,更可幫助預防日後的哮喘問題,母乳餵哺時間愈長愈好;

          沒有足夠證明媽媽懷孕及授乳期間特別戒口可幫助預防寶寶過敏;

          開始加固時,不應延遲讓寶寶嘗試花生、雞蛋、魚類等食物,延遲對防敏並沒有特別好處;

          沒有足夠證明低敏嬰幼兒配方可幫助預防寶寶過敏。

          若有任何關於過敏症的疑問,請先諮詢醫護人員的意見,記得不要自行戒口!

        澳洲註冊營養師

        香港營養師協會認可營養師

        邱晴

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完