安全套算唔算係情趣用品?

2019/05/12 00:53:13 網誌分類: 生活
12 May

安全套算唔算係情趣用品?

安全套

使用安全套的目的除左避免意外懷孕,另一個最重要用途係避免性行為時受到病毒傳染。

安全套係防止病毒傳染最基本、最重要既保護,因為安全套真好重要,所以係要講3次,唔係講笑。

返正題先,安全套算唔算係情趣用品? 其實宜家既技術真係越來越好,由於避免好多人唔鍾意用安全套。聽過好多女仔朋友都會講過,話男朋友都有話過可唔可以唔用Condom,話用左無咁舒服。

其實唔多唔少,呢句說話都係真真地既,不過安全套本身附帶左潤滑油,令到係活動時更加順利,呢點都係事實啵。加上宜家發展商研發左好多唔同類型既Condom,由0.03去到0.01 既薄度,真係薄到同唔用一樣.

岡本 0.01 安全套

加上為左增添情趣,日本既安全套供應商真係造福人群,除左研發左0.01安全套,仲出左好多唔同紋路、唔同緊窄程度或刺激感覺既安全套。(例如:橫紋凸點安全套冷熱感安全套芬香味道安全套,仲有專為新手而設既簡單裝著安全套)

熱感安全套

其實除左安全套,仲有比較少人知道既口交套,同埋手指安全套,適合鍾意口交、指交或同性男男女女專用。

不論係避孕套、口交安全套或手指安全套,都唔單止只係情趣用品,最重要的目的都係為左保護你同埋心愛既另一半,所以真係唔好貪一時次快,就唔用喇。

參考分享文章: DreamToy HK@如何選擇適合自己的安全套

回應 (0)
我要發表
user