陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

唔要食水煮麥皮

2019/05/22 04:12:58 網誌分類: 生活
22 May
          筆者有次等車時無意聽到以下對話:「醫生話膽固醇高呀!慘啦!又要食水煮麥皮。」「吓!淡而無味點食呀 !」

          麥皮確是一種健康食品,含有豐富維他命和磷,鎂,鋅等礦物質之餘,每半杯(約40克)的乾麥片提供。一百五十千卡熱量,五克蛋白質和四克膳食纖維。有指燕麥中的主要水溶性纖維-β-葡聚醣(Beta glucan) 除了有助減緩消化時間,增加飽腹感外,更有助控制膽固醇和血糖水平,有益心臟。買麥皮,尤其即沖燕麥產品時要多留意成份和營養標籤,建議選擇低糖,鈉和脂肪的選擇。只要懂得配搭,不用太多添加糖和鹽,一樣可以用燕麥做出美味佳餚。

        (甜)配搭一:

        半杯燕麥片+一杯低脂奶/豆漿+一湯匙無糖可可粉+一條熟香蕉(切片)+半茶匙雲尼拿香油

        (甜)配搭二:

        半杯燕麥片+一杯低脂奶/豆漿+一湯匙黑芝麻粉+一條香蕉(切片)

        (鹹)配搭三︰

        半杯燕麥片+一杯半水+三湯匙粟米粒+兩湯匙瘦肉碎+少許鹽+少許黑胡椒

          做法非常簡單,只要把全部材料放入鍋裏用中火煮五至七分鐘,至全熟即可。其間記得要不停攪拌,有需要可以自行加減水分,調整麥片粥的濃稠度。香蕉越熟,甜度愈高,煮好先試味,有需要才加入少許糖調味。

          除了一般的燕麥粥,大家還可以用燕麥做燕麥飯,搭配其他健康材料做麵包,熱香餅餅和曲奇等美食,所以說只要花點心思,麥皮也可以好好食!

        香港營養師協會認可營養師

        加拿大註冊營養師

        陸蕙華
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖