食乜好
食乜好
食乜好

高質西班牙菜

2019/06/05 04:12:43 網誌分類: 生活
05 Jun
          在中環ifc搵食,要食得飽又負擔得起,從來不是易事。最近米珠蓮找到一間名叫La Rambla by Catalunya的餐廳,開業都一段時間,主打西班牙菜,人均消費五、六百元已可食飽飽,以ifc餐廳來說不貴,所以便約朋友C齊齊去食個晚飯。

          餐廳頗有氣氛情調,如果想望住靚仔廚師下廚,也可以揀坐Counter Seat,不過如本身個子矮小,像米珠蓮那樣就會出現吊腳情況,要留意。當晚不少菜式都合心意,好像迷你三文治Bikini,就用烤乳豬、香料芒果醬作餡,加上鬆脆多士,乳豬肉嫩多汁,芒果醬清新減膩,好一個Perfect Match!Spice-rubbed Pigeon de Racan亦有驚喜,以來自法國的乳鴿炮製,經乾式熟成十二日後再醃至入味,肉質粉嫩,鴿香突出,令人好想一吃再吃。還有用大如手臂的珍寶地中海紅蝦製成的Butterflied Spanish Red Prawn,用烤爐烤到半熟之後,鎅成蝴蝶形狀,蝦味香濃鮮甜,入口啖啖肉,無得輸呀!

        查詢:2661 1161

        米珠蓮

        
  
  
回應 (0)
我要發表
user