逃犯條例加人民幣

2019/06/08 21:09:34 網誌分類: 生活
08 Jun

咁啱我前兩日先講大陸要通過逃犯條例,目的是什麼,傻嘅都知。大陸佢冇理由估唔到有錢佬會走路。咁我哋偉大嘅國家會點做呢你估?我我估佢就要做嘢嘅話就會好快,以免啲人走晒咁佢點掠水?咁你估有錢佬走得快啲定係大陸做嘢快啲?

資金好快走的話,股樓個個走資。咁樣香港嘅股市會唔會好似日本咁衰咁多年都上唔番最高點?如果係咁嘅話買股票黎做乜?現金為王,我畫出嚟由而家到出年2020年整年都係跌,我依家終於知道點解,成真的機會好大,我估逃犯條例加埋中美大戰真係可以解釋到點解會跌到惾。

前兩日講講人民幣,琴日破7今日又聽到有大陸官員講人民幣可以跌跌,明顯大陸係比緊心理準備,大陸係冇可能唔將人民幣咁低,人民幣跌香港股市跌,星期一反彈有限?人民幣跌你係一個趨勢,真係咁多樣嘢加加埋埋,股市跌到2020年底真係唔奇,本來我初時都唔係咁信我自己畫到咁樣,但依家越來越多跡象顯示會成真,如果真係嘅話你話係咪好神奇?

你睇美股反彈1400點,但係香港反彈幾多?大約三百點已經好明顯了

回應 (0)
我要發表
user