Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

「水上的士」招標 明年遊船河賞維港

2019/06/10 05:12:18 網誌分類: 生活
10 Jun
          維港兩岸嘅海濱係市民同旅客休憩嘅好去處,Kelly最鍾意喺尖東海濱長廊睇嘅日落美景。財爺陳茂波(見圖)昨日發表網誌話,政府計劃招標「水上的士」服務,小妹聽到都開心,好快可以搭「水上的士」穿梭維港,一邊遊船河,一邊欣賞維港兩岸嘅美景,就好似意大利水鄉威尼斯嘅搭「水上的士」同「水上巴士」咁浪漫。

          財爺陳茂波喺網誌話,政府正計劃推出「水上的士」服務,畀旅客同市民係維港兩岸唔同地點上落,乘船飽覽維港景致。當局準備今年下半年招標,預計「水上的士」明年投入服務。

          陳茂波話,中環新海濱除了供休憩之用外,仲同時提供理想場地以舉行唔同活動,包括已先後三次成功舉辦嘅電動方程式錦標賽。政府正積極與主辦機構商討,繼續喺香港舉行賽事。Kelly又要撲飛睇比賽嘞!

        Kelly Chu

        
■意大利水鄉威尼斯嘅「水上巴士」。p/  
 ■意大利水鄉威尼斯嘅「水上巴士」。

   

  
回應 (0)
我要發表
user