Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

日日睇頭條網 緊貼全城焦點

2019/06/13 04:12:20 網誌分類: 生活
13 Jun
          修訂逃犯條例引起全城關注,昨日爆發警民流血衝突,Kelly同好多朋友都緊跟頭條網同PopNews,佢哋不斷更新消息,除咗快,仲多角度詳細報道,而且仲提供交通改道等貼心資訊,唔怪得好多朋友都話頭條網同PopNews非常緊貼大新聞嘅發展。

          呢幾日小妹同大家一樣都好關心香港嘅情況,所以一直都有透過頭條網追看最新消息,了解示威發展,同埋社會各界嘅情況。小妹亦擔心喺現場嘅朋友,始終事態發展比大家想像更加快,由原本嘅示威大遊行,演變成為警民衝突,真係跟少一陣都唔得,好在有頭條網緊貼呢單大新聞嘅發展,仲提供交通最新消息,等大家出入有預算。由於事件未完結,大家繼續睇頭條網同PopNews,就可以最快掌握到大量重要嘅消息,以作出應對。

        Kelly Chu

        
■睇頭條網PopNews,就可以最快掌握到示威嘅重要新聞。p/  
 ■睇頭條網PopNews,就可以最快掌握到示威嘅重要新聞。

   

回應 (0)
我要發表
user