Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

七月及八月開班 分享煮食小技巧 名廚公開秘方 教煮日式美食

2019/06/14 04:12:15 網誌分類: 生活
14 Jun
          Kelly一向都鍾意食日本菜,可惜就唔太識煮。o依家大家同Kelly就有機會向日本料理名廚趙仕焯師傅偷師,一洗地獄廚神污名!佢即將開班教大家煮日式炸豬扒、日式燒雞等美食,聽到小妹即流晒口水。

          鮨海創辦人兼總廚趙仕焯師傅將於七月同八月喺信興開班兩日,分別教授非常受歡迎嘅日式炸豬扒同炆油甘魚骹。金黃酥脆嘅外層夾着鬆軟的豬扒同特製燒汁配合得天衣無縫。而肉質幼滑嘅油甘魚就會用炆煮嘅烹調方式,帶出豐富嘅魚油同膠質。

          除咗傳統日本料理,趙師傅仲會公開自家烹調秘方,教大家煮新穎嘅和風洋食料理,例如日式咖喱牛腩同日式燒雞。

          喺課堂上仲會同大家分享烹調各種日式料理嘅小技巧,同埋揀選日本特色食材同調味料嘅方法。每班學員人數有限,額滿即止,有興趣報名嘅朋友就快啲上網報名!

        KellyChu

        
■日本料理名廚趙仕焯師傅,七月同八月喺信興開班。資料圖片p/  
 ■日本料理名廚趙仕焯師傅,七月同八月喺信興開班。資料圖片

   

回應 (0)
我要發表
user