How old are you?

2008/04/08 20:41:48 網誌分類: 時事
08 Apr

有同事話:「有次成班中外記者做野,有外國記者問我,點解香港d記者個個都咁young,好似十幾歲咁。」 查實,我個同事頭頂見禿,好鬼experience下架喇!

點解我無啦啦講呢單野呢?事緣…… 

一個30歲蘭桂坊酒吧經理,因工作之便,成日「寓工作於娛樂」,在酒吧媾女。做呢d工,真係開心死啦。點知上得山多終遇虎,有次媾左件鬼妹,請佢飲下酒咁,就帶埋條女入女廁度$^#^$#。

真係DNA既玩笑。

無錯,外國人樣子早熟,東方人樣子遲熟。所以,媾鬼妹之前,除左指一指女廁,「Hey, wanna have fun?」之外,點都應該加多句「em.... How old are you?」

於是,呢條友,就咁衰十一,收監八個月。

個死人法官仲要話,「你有責任搞清楚對方既年齡!」頂!法官,你有冇媾過女架!溫言軟語,酒醉情迷之下,唔通真係要一邊淫笑一邊問How old are you?咪講笑啦!

講真,我幾同情個經理咯!唔係話「男性同業公會」男男相衛,而係,佢真係衰得好唔抵嘛!

可憐……

所以,夆子在此呼籲各界男士:「都係媾o架妹好d!」

不過,結左婚,像我,就要收心養性咯。

回應 (4)
我要發表
2008/04/11 19:36:15 回覆
如果有「誤衰十一」這條 law,我想呂米高應該會最支持 !
2008/04/10 17:50:49 回覆

說得對!

既然謀殺可以改誤殺,咁呢位經理衰十一係咪應該可以改判「誤衰十一」,輕判少少……當然,香港冇呢條law……

2008/04/10 15:42:59 回覆
鬼妹有心尋歡 , 就算真的問她 , 她也不會回答真實年齡 , 難道法官想經理說 : Show me your passport ?!
2008/04/09 01:02:14 回覆
出來玩,始終安全至上,                                       若然一夜風流換來週身蟻,這條數怎說也不化算。
user