Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

港人齊唱《孤星淚》插曲 93歲作詞人大受感動

2019/06/22 04:12:19 網誌分類: 生活
22 Jun
          接連有一百零三萬同二百萬港人上街反對政府修訂《逃犯條例》,呢種非暴力、不亢不卑嘅公民行動,莊嚴而有勇氣,國際間好評如潮。有參加大遊行者高唱音樂劇《孤星淚》嘅插曲《Do You Hear the People Sing》,作詞人Herbert Kretzmer知道之後好感動,佢喺網上話,聽到港人唱出佢嘅填詞,雖然自己年屆九十三歲,但個人精神與港人同在,希望歌詞陪同港人咁話。

          Herbert Kretzmer對港人展示出人民嘅力量有所感觸,認為佢嘅歌詞展示語言嘅力量,可以動員人們、遮掩槍聲同放棄武器嘅力量。而歌詞嘅最後一句「When tomorrow comes(當明天來臨)」正好給予港人希望,佢相信希望是「永遠不會消失的」。

        Kelly Chu

        
■立法會外坐滿示威者,大部份人都穿着黑色上衣,並席地而坐休息。p/  
 ■立法會外坐滿示威者,大部份人都穿着黑色上衣,並席地而坐休息。

   

回應 (0)
我要發表
user