Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

榴槤控注意!D24榴槤麥旋風明登陸麥記

2019/06/25 04:12:15 網誌分類: 生活
25 Jun
          炎夏熱辣辣,最好食雪糕消暑!同Kelly一樣鍾意食榴槤嘅朋友要留意,麥當勞甜品站由明早十一時起推出期間限定D24榴槤麥旋風系列,由馬來西亞直送嘅D24榴槤果蓉,配搭柔滑嘅雲呢拿味新地,更可隨個人口味追加榴槤果蓉,榴槤迷萬勿錯過!

          為滿足廣大榴槤迷嘅味蕾,除了D24榴槤麥旋風(售25蚊),濃厚版D24榴槤麥旋風 (售40蚊)亦同時登場,榴槤蓉份量比D24榴槤麥旋風多一倍!至於超級榴槤控,就不可錯過終極特濃版D24榴槤麥旋風(售55蚊),榴槤蓉份量是D24榴槤麥旋風多兩倍!Kelly提提大家,每次購買D24榴槤麥旋風最多可升級至終極特濃版D24榴槤麥旋風。

        Kelly Chu

        
■期間限定D24榴槤麥旋風系列,可隨個人口味追加榴槤果蓉。p/  
 ■期間限定D24榴槤麥旋風系列,可隨個人口味追加榴槤果蓉。

   

回應 (0)
我要發表
user