撐警察就係保護我哋嘅家園

2019/06/25 15:42:19 網誌分類: 生活
25 Jun

近期, 香港發生緊嘅「621」黑衣遊行事件係有組織有計劃嘅政治行動, 法治成為被踐踏嘅對象, 暴力成為示威者逞兇嘅手段, 而警察則成為被襲擊嘅目標。

一股前所未有的「仇警」邪氣, 喺香港上空瀰漫。 維護治安係全世界警察嘅天職, 香港警察都唔例外。 警方有維持公共秩序責任, 亦有保護自己安全嘅責任。 包圍警總期間, 示威者用鐵馬及雜物堵塞警總出入口大閘、向警總掟雞蛋、在外牆塗鴉、用膠紙遮蓋設於警總外牆嘅閉路電視, 更向警務人員淋油。 警方現場施放嘅催淚彈、布袋彈、橡膠子彈, 與現場攞著磚塊、鐵支嘅暴徒相比, 已經係最低限度嘅武力。但示威者卻將自己無法無天嘅行為自我定義為和平示威, 更以所謂追究警察喺「621」事件中濫用暴力為由, 將包圍警總嘅暴力衝擊稱之為合理抗爭。示威者嘅行為不只對警察造成咗生命威脅, 更係公然蔑視法律、挑戰法律嘅底線。 不難看出, 亂港勢力正以「仇警」作為手段, 嚟策劃呢啲大型羣眾性行動去瓦解警隊士氣、瓦解特區政府、瓦解香港維護治安嘅能力, 為下一階段更大規模嘅集結行動作舖墊, 表面睇似係針對警方, 實際上係破壞緊香港繁榮穩定嘅根基。

警察係和平年代奉獻最多嘅一個行業, 市民有危難時, 佢哋都係第一個沖喺前面, 而且從不叫苦、唔嗌攰。但係近日嘅抗議遊行卻發生一些警察被毆打、受傷等唔愉快嘅事, 讓人好痛心。本身表達自己嘅訴求無可厚非, 但係我哋唔應該一時頭腦發熱, 畀某嘀別有用心之人利用, 最後不僅傷害咗人,仲會害埋自己。 因此, 喺我哋家園最困難嘅時後, 我哋要團結一致, 唔好畀某嘀惡勢力蒙蔽雙眼, 而傷害我哋最應該保護嘅人和事!

回應 (0)
我要發表
user