joboche1
joboche1
joboche1

七一遊行隨筆

2019/07/01 16:38:06 網誌分類: 今日隨筆
01 Jul

睇到網上即時新聞得知,有十三名警員被液體灼傷!呢種殘害他人嘅手法已經觸犯刑事,姑勿論用乜嘢理由,都冇法洗甩暴徒嘅罪名!西風向來主張:意見不合,純出於身處位置唔同而起嘅對立。如果真喺為咗香港七百幾萬人嘅福祉而發聲,咁雙方冇可能冇偈傾之餘,仲要以暴動為伏線嘅活動衝擊法治。後者打住冠冕堂煌嘅口號,行處心積慮目標險惡嘅勾當,以圖瞞騙世人。正所謂:司馬昭之心,難騙冷靜而有志之士。

據新聞報導,有示威者走到地盤偷走鐵枝並改裝成盾牌自衛,唔通呢種行為喺即興架?稔落喺受過正統訓練嘅有組織集團一手操控!背後有乜嘢目的,西風無從揣測。但眼見而家狀況,相信明眼人都知道【項莊舞劍,意在沛公】。心懷不軌嘅人,透過某種令人諸多揣測嘅幕後黑手,用種種衝擊手段去試中央底線。如果中央冇表態,則示威將會不斷升級!如果中央有表態,黑手又以一國兩際下阻止,甚至打壓中央唔好干預港人治港嘅原則。咁樣攪法,無論中央出唔出面,隻死貓都會食硬!到時追究誰是誰非,矛頭永遠插向中央,七百幾萬人仇恨自己主權國,達到籠裡雞作反,黑手呢隻黑狗攞正牌偷食得其所哉,反而示威群嘅白狗就當晒災囉。

回應 (0)
我要發表
user