joboche1
joboche1
joboche1

治亂世用重典?

2019/07/02 06:49:47 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
02 Jul

七一事件令人髮指!一班示威者,包括某部份大中學生在內,經已失控地踐踏刑律,以身試法!當然,背後黑手嘅搧動,加上參予示威者缺乏冷靜嘅頭腦,造成衝擊同嚴重破壞!放諸英美,必然用鎮壓手段,唔喺用水炮,就用長夾粗嘅警棍當頭打到流血,甚至用橡膠子彈嚟對付暴徒。奇怪嘅喺英美咁粗暴嘅鎮壓行為,大部份香港人冇覺得唔啱,點解特區政府用同樣手法方法,就比示威者,搧動者,及一部份父母嚴詞指責?而家示威過後嘅地方滿目瘡痍,唔通喺好啱囉噃?

一班知識份子利用本身所學所知,喺失去冷靜底下,做埋晒損人不利己嘅事。難怪古人講:為非盡是讀書人!將一己之私,扣以正常化嘅歪理,可以妄顧法紀,行為所欲為嘅事,仲喺度沾沾自喜:1.成為大時代嘅英雄,2.可以留住國際嘅視野,3.可以攪到特區政府天翻地覆,4.可以彰顯特區政府嘅無能,5.可以兜巴摑中央政府你吹得我漲咩?

可憐呢班比人利用嘅大中學生,正一喺糊塗蟲!唔喺中央冇你哋符,而喺等梗個最好時機同切入點!當特區警力無以為繼嘅時候,中央可以隨時宵禁,甚至用駐港解放軍代替警方接管治安問題,到時睇吓邊一面死先?【治亂世,用重典】喺千古不變,中外奉行嘅金科玉律!正所謂和平共處好聲好氣換嚟以為好蝦,倒不如改用鐵腕政策髙壓手段又睇睇邊面蝦邊面?

香港喺七百幾萬人嘅香港,唔喺某撮居心不良嘅人嘅香港!真正想香港長治久安,就要雙方有冷靜嘅頭腦,超越常人嘅智慧嚟坐底磋商,唔啱講到啱!何況,真正嘅政治理念同精神,就喺妥協呢兩個字!

各位讀者認為西風所講有冇道理吖?

回應 (2)
我要發表
暮跖
暮跖 2019/07/02 11:58:44 回覆

英美鎮壓所謂和平示威者是用真槍實彈! 只不過他們能控制傳媒這類場面比較難看到!

最多只能看到用水炮,長夾粗嘅警棍當頭打到流血,甚至用橡膠子彈等!

最近 "蘇丹爆發反政府示威-軍方開槍鎮壓至少7死200傷", 所謂主流傳媒有無大事報導及國際上有無人譴責過呢!? 不知所謂的國際人權組職好像人間蒸發一樣消失得無影無縱! 這就是不知所謂的公義了!

http://www.orangenews.hk/news/system/2019/07/01/010120372.shtml

過路人
過路人 2019/07/02 11:05:27 回覆

非常贊同!

user