joboche1
joboche1
joboche1

示威者認清主權未?

2019/07/02 18:02:38 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
02 Jul

西風曾經提及:假如香港喺一間租務單位,咁香港七百幾萬市民就喺租客。如此累推,特區政府就喺租務執行人,而中央政府代表中國就喺業主擁有全資100%業權。因此,別有用心嘅黑勢力鼓吹顛覆特區政府篡奪主權,而一班應聲蟲忘記咗香港喺屬於中國版圖,八國聯軍一役被英國以不平等條約下強簽豪奪香港,更喺九七年七一將主權還比中國。

有人話香港有今日嘅繁榮,英國功不可沒!話雖如此,西風仲記得中英就續租香港一事傾唔埋,英國發爛渣要將九七年或以前嘅外匯儲備基金全數攞走,比當時中央領導人鄧主席反對,只同意英國攞50%外匯儲備基金。由於英國未能奸計得逞,另生毒計要消耗香港外匯儲備嚟削弱九七年後香港既競爭力,全面提出興建玫瑰園,藉此間接製造難題比中央,拖慢中國強大嘅步伐!站喺政治立場嚟講,英國咁做喺無可厚非,只不過九七年後出世嘅你或妳,又知幾多真相?

最近一班比人煽動嘅示威者,你哋父輩爺輩付出一生血汗,打造獅子山下精神,擦亮東方之珠閃耀全球,終佢哋一生默默耕耘,為香港前途,為子孫輩前途無私奉獻,同香港一齊成長。而你哋呢班示威者奉獻過啲乜嘢,付出過啲乜嘢,足以令你哋好自豪企喺示威最前線殘暴不仁,傷害無辜!無疑你哋有自己一套嘅人生觀,不過只可以代表自己,唔好咁狂妄自大下以一家之言一己之説嚟代表七百幾萬市民!嚴格嚟講,唔承認香港權屬中國喺無知,漠視歷史事實喺無能!嘅無知又無能,只識逞匹夫之勇嚟達到意氣之爭,有乜資格代表七百幾萬市民發聲同做嘢?

最後,西風奉勸呢班示威者,你哋可以唔認同中國現任當家執政黨,唔可以唔承應你哋喺龍的傳人中國人!要知道國家同執政黨喺兩個唔同概念,美國如是,英國如是,大國如是,小國如是!執政黨只執政一時,從冇話永久執政!反之,只要執政黨一心為民,雖有罪過錯,大眾市民好應該拭目以待咁比執政黨將功贖罪將功補過嘅機會!

回應 (0)
我要發表
user